Період оскарження умов закупівлі - по 24-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-01-2023, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У порядку визначеному особливостями відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та змінами від 30.12.2022 р. відповідно до Постанови № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
ID закупівлі: 8e32440f4f804b768f5da61ccc5f13c3
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 230 300,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 151,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЯКУШИНЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ" ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 26235309 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Щербань Олена |
Телефон: | 380688382959 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 23222, Україна, Вінницька область,Вінницький район, село Якушинці, ВУЛИЦЯ Б.ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 60 |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа - підприємець Облапенко Владислав Ігорович в процедурі відкритих торгів з особливостями «UA-2023-01-18-004735-a » по коду ДК 021:2015 - ДК 021:2015 –03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі надав копії Договорів на проведення дезінфекціїї транспортних засобів та складських приміщень за 2021 рік , що не відповідає вимогам Догдатку 1 до тендерної документації ч.2 п..2 - необхідно надати у складі своєї тендерної пропозиції копію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та спеціалізованих автотранспортних засобів, які вказані в довідках наданих на вимогу згідно ч.1 Додатку 1 до тендерної документації з установами, які мають право на проведення таких робіт у 2022 році, за наданими договорами. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.