Період оскарження умов закупівлі - по 22-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-01-2023, 00:00
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
ID закупівлі: 75fd4b40531c4640aa6898be99bbce4f
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 267 650,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 338,25 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Хмельницький навчально-виховний комплекс№4 |
ЄДРПОУ: | 22787118 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Піскуровська Катерина Вікторівна |
Телефон: | +380673920872 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29019, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул.Перемоги 9 |
3 |
ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення з вимогою про усунення недоліків на закупівлю «код ДК 021:2015 - 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі» (Томатна паста, горошок консервований, кукурудза консервована, повидло, шипшини плоди (сушені), родзинки, сухофрукти, горох колотий, огірки солені, помідори квашені, капуста квашена)». Згідно пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. У відповідності до пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Відповідно до ч. 1 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій/пропозиції проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код ДК 021:2015 - 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі» (Томатна паста, горошок консервований, кукурудза консервована, повидло, шипшини плоди (сушені), родзинки, сухофрукти, горох колотий, огірки солені, помідори квашені, капуста квашена)» було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: ФОП "СЛЮСАРЧУК КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" (ІПН 3813311327). Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. За результатами розгляду пропозиції встановлено, що пропозиція - ФОП "СЛЮСАРЧУК КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" (ІПН 3813311327) є найбільш економічно вигідною. Проте, не відповідає оголошенню про проведення закупівлі, та вимогам замовника. Зокрема у документах, що надані в тендерній пропозиції ФОП "СЛЮСАРЧУК КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" (ІПН 3813311327) відсутній документ, передбачений вимогами ч. 2, п.п. 1.2, п. 5 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: Довідка у довільній формі, з зазначенням аналогічних договорів (аналогічного договору), переліку контрагентів із якими укладено договори (договір) на поставку товару з адресами та контактними телефонами, ПІБ керівників контрагентів, номер, дати укладання та суми договорів (договору) та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів (цього договору), які укладені в 2020-2022 роках, разом із копією аналогічного договору, що вказаний в довідці. Варто зазначити, що надана ФОП Слюсарчук К.О. довідка не містить усієї інформації, що вимагає Замовник. Крім того, надана копія аналогічного договору №27 від 27.12.2022 року ( файл «Аналогічний договір -відгук 2.pdf»), зокрема сторінка 2, є нечитабельною у зв’язку з низькою якістю наданою скан-копії, у зв’язку з чим Учаснику необхідно надати повторно скан-копію вказаного договору в відповідній якості. Крім цього, у наданих Учасником документах відсутній гарантійний лист, що передбачений вимогами абз.3 п.2 Додатку 1 Тендерної документації «ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ», а саме: відсутній гарантійний лист, в якому зазначено, що під час здійснення поставок учасник повинен забезпечити можливість перевірки Замовником дотримання температурного режиму та допустимий рівень нітратів у поставленому товарі, у зв’язку з чим під час кожної поставки в учасника повинен бути наявний справні прилади для вимірювання температури та рівня нітратів. Крім цього, згідно вимог Додатку 1 Тендерної документації «ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ», зокрема п. 7, Учасник у складі пропозиції на кожну одиницю товару надає: - копію декларації виробника або посвідчення про якість, виданого на запропонований товар чи інший документ, що підтверджує якість товару або - гарантійний лист щодо можливості постачання товару та надання копій документів під час поставок про якість продукції ( у випадку перемоги). Проте, ФОП Слюсарчук К.О. у складі своєї пропозиції не надала жодного з вищевказаних документів. Так, відповідно до п. 40 Особливостей, 40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до п. 41 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищевикладене, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ВИМАГАЄМО: Усунути невідповідності, що наявні в складі тендерної пропозиції ФОП "СЛЮСАРЧУК КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" (ІПН 3813311327), шляхом надання: • Довідки у довільній формі, з зазначенням аналогічних договорів (аналогічного договору), переліку контрагентів із якими укладено договори (договір) на поставку товару з адресами та контактними телефонами, ПІБ керівників контрагентів, номер, дати укладання та суми договорів (договору) та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів (цього договору), які укладені в 2020-2022 роках; • копії договору №27 від 27.12.2022 року у належній якості; • гарантійного листа, в якому зазначено, що під час здійснення поставок учасник повинен забезпечити можливість перевірки Замовником дотримання температурного режиму та допустимий рівень нітратів у поставленому товарі, у зв’язку з чим під час кожної поставки в учасника повинен бути наявний справні прилади для вимірювання температури та рівня нітратів; • копії декларації виробника або посвідчення про якість, виданого на запропонований товар чи інший документ, що підтверджує якість товару або гарантійного листа щодо можливості постачання товару та надання копій документів під час поставок про якість продукції ( у випадку перемоги) у встановлений законом строк.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.