Період оскарження умов закупівлі - по 23-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-01-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 26-01-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
ID закупівлі: 08663c2c11f047eeacc33b9ff91502ab
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 509 796,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01986397 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вікторія Гудкова |
Телефон: | +380680312026 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50056, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2 |
1 |
Учаснику необхідно подати: копії довідок про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів (дійсні на дату проведення закупівлі); експертний висновок; *свідоцтво/атестат/сертифікат про калібрування,видане на засіб вимірювання температури,видане органом із калібрування, акредитованим Національним агенством з акредитації України, на ім'я учасника, та дійсне на момент подання пропозиції; атестат про акредитацію органу із калібрування; оригінал або копія наказу ( в редакції дійсної на момент подач тендерної пропозиції) про призначення осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках,за ці процедури,під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України №771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; оригінали або копії документів (сертифікати та / або свідоцтва),які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку всіх осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур (Копія титульного листа процедури), що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках,за ці процедури,під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавста про харчові продукти (відповідно до наказу Міністерства економіки України від 21 січня 2022 року №143-22) виданий на обстеження транспортних(ого) засобів (бу) до вимог діючого законодавства, за IV квартал 2022 року (з відміткою про відсутність порушень ( відсутністю відомостей про виявлені порушення у відповідному розділі Акту));для орендованого (их)транспортного (их) засобу (ів) подається чинний договір (до кінця 2023 року); акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти (відповідно до наказу Міністерства економіки України від 21 січня 2022 року №143-22) виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продукті згідно вимог діючого законодавства, IV квартал 2022 року ( з відміткою про відсутність порушень (відсутністю відомостей про виявлені порушення у відповідному розділі Акту)); чинний договір оренди (до кінця 2023 року) нежитлового приміщення,якщо складські(е) приміщення орендовані (е). При наявності власного приміщення – подання документів, що підтверджують право власності на зазначений об'єкт; акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР – за IV квартал 2022 року; копія сертифікату ДСТУ ISO 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (ISO 22000:2018, IDT),виданих на ім'я Постачальника. Якщо транспортний засіб/засоби холодильне обладнання та інші механізми, у випадку їх залучення для доставки товару - орендовані, подаються копії договорів оренди на ці транспортні засіби/механізми/обладнання, засвідчені підписом особи, уповноваженої Учасником на підписання документів тендерної пропозиції і дійсні на дату подання пропозиції. Копія технічного паспорту транспортного засобу/засобів, що буде використовуватись для поставки товару, передбаченого у цій тендерній документації. Копії мають бути засвідчені особою, уповноваженою Учасником на підписання документів тендерної пропозиції і дійсні на дату подання пропозиції; Довідку, складену у довільній формі, на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи, та відбитком печатки (за наявності), яка повинна містити інформацію про наявність в Учасника власної чи орендованої матеріально-технічної бази, необхідної для виконання поставки товару за предметом цієї закупівлі (наявність виробничих та/або складських приміщень, відповідного технологічного обладнання (виробничих ліній, устаткування та механізмів, холодильних установок); копію чинного договору оренди нежитлового приміщення (якщо складські приміщення орендовані) до кінця 2023 року ; Документи, які підтверджують відповідність складських приміщень вимогам, що висуваються до потужностей, які використовуються для зберігання харчових продуктів з метою подальшого постачання (реалізації) таких продуктів Замовнику у рамках виконання договору за предметом даної закупівлі (згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - це рішення про державну реєстрацію потужностей або експлуатаційний дозвіл чинний законодавством документ із зазначенням положень такого документа). Документи повинні бути видані на ім’я учасника закупівлі і дійсні на дату подання пропозиції; Інформаційна довідка за формою зазначеною у Додатку № 6 до тендерної документації, що підтверджує наявність кваліфікаційних працівників відповідної кваліфікації, посада, ПІБ, які будуть залучені до постачання товару, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід роботи на посаді, та проходження працівниками медичного огляду у порядку та згідно з вимогами чинного законодавства; Скан - копії особистих медичних книжок персоналу з вчасним проходженням медоглядів (водії, експедитори, вантажники, комірники, тощо, які будуть задіяні під час постачання товару) за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013 р. з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу, в книжках повинно бути зазначено, що даний персонал працює у учасника або у перевізника (водії), з відміткою про допуск до роботи. Учаснику необхідно також подати копію (копії) документів, які підтверджують право на керування транспортним засобом відповідної категорії на кожного з водіїв. На підтвердження інформації, щодо працевлаштування працівників у Учасника необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних). Аналогічним вважається договір по предмету закупівлі ДК 021:2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (яйце куряче)- копію не менше 1-го виконаного аналогічного договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, адреси, телефону замовника згідно з таким договором, найменування та кількість товару).Примітка:*Договір повинен бути укладений через електронну систему закупівель. У довідці вказати номер ідентифікатору закупівель. Позитивній відгук від замовника (покупця) згідно з виконанням аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції учасника, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є) та виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, за підписом замовника, а також містити інформацію про виконання учасником своїх обов’язків відповідно до договору в частині якості поставленого товару, своєчасності та повноти виконання поставок; Додаток №3 до тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; Додаток № 4 до тендерної документації; Додаток №5 до тендерної документації; Додаток 6 до тендерної документації; Додаток 7 до тендерної документації; Додаток 8 до тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.