Період оскарження умов закупівлі - по 22-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 231108e5752c4e2e8baba0fa3df05267
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 517 333,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 586,67 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СУБОТЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 44126035 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Грицай |
Телефон: | +380997644522 |
E-mail: | viddilosvitusub@ukr.net |
Місцезнаходження: | 27444, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький р-н, село Суботці, вул. Центральна, буд. 24 |
1 |
Відповідно до пункту 40 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості, Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В документах тендерної пропозиції поданої Учасником ТОВ «МПС-С» на закупівлю товару: од ДК 021:2015 – 03210000 – 6 - Зернові культури та картопля (Картопля (код ДК 021:2015 – 03212100 – 1); Картопля молода (сезон) (код ДК 021:2015 – 03212100 – 1); Квасоля (червона, біла) – (0,8 кг) (код ДК 021:2015 – 03212220 – 8); Сочевиця – (0,8 кг) (код ДК 021:2015 – 03212211 – 2); Горох лущений – (0,8 кг) (код ДК 021:2015 – 03212213 – 6)) відповідно ідентифікатору закупівлі UA-2023-01-17-011958-a виявлено наступні невідповідності, а саме: 1. В пункті 14.1. «Постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках розроблено та запроваджено» розділу 14 «Вимоги до запровадження процедур, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках» акту складеному за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти №843/28-22 від 23 серпня 2022 року зазначена відмітка НП (не перевірялось на зазначеному об’єкту контролю). 2. Копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, реєстраційний номер справи 122701891862 не завірено належним чином. Вимоги щодо надання вище зазначених документів вимагаються відповідно п. 1.1. ч. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, а саме: Учасник надає в складі тендерної пропозиції наступні документи (копії завірені печаткою та підписом учасника): - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - акт Держпродспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Із обов’язковим зазначенням в акті складського приміщення та транспортних (ого) засобів (у), що використовуються Учасником, а також з відміткою про впровадження системи НАССР; Для усунення виявлених Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МПС-С» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією повинен розмістити в електронній системі закупівель: 1. Акт (останньої перевірки) Держпродспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин із обов’язковим зазначенням в акті транспортних (ого) засобів (у), що використовуються Учасником, а також з відміткою про впровадження системи НАССР. 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або його копію, завірену належним чином. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.