Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-01-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 ). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
ID закупівлі: afc87ebacba64433aa9d44f0e9eae690
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 517 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 5 170,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА" СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 34592931 Досьє YouControl |
Сайт: | http://fondpp.sumy.ua/ |
Контактна особа: | Інна Кареліна |
Телефон: | +380542700065 |
E-mail: | innesa.sych@gmail.com |
Місцезнаходження: | 40000, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Кооперативна, буд. 3 |
Замовник(и): | КУСОР Хмелівський психоневрологічний інтернат |
2 |
1. Відповідно до пункту 39 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – постанова 1495), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При перевірці документів доданих до тендерної пропозиції учасника ПП Хлібзавод Дубов'язіський(ЄДРПОУ: 23638975) встановлено: а) В тендерній документації Замовником встановлено один із кваліфікаційних вимог в розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункті 1 в Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: 1.5. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.6. цієї документації. При перевірці електроного підпису учасника ПП Хлібзавод Дубов'язіський(ЄДРПОУ: 23638975) на сайті Центрального засвідчувального органу у розділі “Перевірити підпис” (https://czo.gov.ua/verify) був сформований Протокол створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису, в якому була зазначена інформація щодо: типу носія особистого ключа учасника: незахищений; типу підпису: удосконалений сертифікату: кваліфікований. Відповідно до вищенаведених даних документи тендерної пропозицiї учасника ПП Хлібзавод Дубов'язіський(ЄДРПОУ: 23638975) пiдписано УЕП-удосконаленим електронним підписом. при поданні пропозиції документів Для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - тендерна пропозиція учасника учасника ПП Хлібзавод Дубов'язіський(ЄДРПОУ: 23638975) повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/ уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (тип носія особистого ключа учасника - захищений; типу підпису – кваліфікований; сертифікату - кваліфікований.); Перевірити на відповідність електронний підпис можна на сайті Центрального засвідчувального органу у розділі “Перевірити підпис” (https://czo.gov.ua/verify), в якому буде зазначена інформація щодо: типу носія особистого ключа учасника - захищений; типу підпису – кваліфікований; сертифікату – кваліфікований. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. Уповноважена особа Інна КАРЕЛІНА
1. Відповідно до пункту 39 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – постанова 1495), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При перевірці документів доданих до тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"(ЄДРПОУ: 00374568) встановлено: В тендерній документації Замовником встановлено один із кваліфікаційних вимог в розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункті 1 в Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: 1.5. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.6. цієї документації. При перевірці електроного підпису учасника ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"(ЄДРПОУ: 00374568) на сайті Центрального засвідчувального органу у розділі “Перевірити підпис” (https://czo.gov.ua/verify) був сформований Протокол створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису, в якому була зазначена інформація щодо: типу носія особистого ключа учасника: незахищений; типу підпису: удосконалений сертифікату: кваліфікований. Відповідно до вищенаведених даних документи тендерної пропозицiї учасника ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"(ЄДРПОУ: 00374568) пiдписано УЕП-удосконаленим електронним підписом. при поданні пропозиції документів б) В тендерній документації Замовником встановлено одна із вимог до Додатку 3 до тендерної документації Технічна специфікація до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Учасник повинен надати: «довідку в довільній формі щодо запропонованого товару який відповідає Додатку 3 до тендерної документації Технічна специфікація до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні, Вага, пакування, характеристики предмета закупівлі) » Учасником ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"(ЄДРПОУ: 00374568) у складі тендерної пропозиції відсутня така довідка. Для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - надати довідку в довільній формі щодо запропонованого товару який відповідає Додатку 3 до тендерної документації Технічна специфікація до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні, Вага, пакування, характеристики предмета закупівлі) - тендерна пропозиція учасника учасника ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"(ЄДРПОУ: 00374568) повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/ уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (тип носія особистого ключа учасника - захищений; типу підпису – кваліфікований; сертифікату - кваліфікований.); Перевірити на відповідність електронний підпис можна на сайті Центрального засвідчувального органу у розділі “Перевірити підпис” (https://czo.gov.ua/verify), в якому буде зазначена інформація щодо: типу носія особистого ключа учасника - захищений; типу підпису – кваліфікований; сертифікату – кваліфікований. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. Уповноважена особа Інна КАРЕЛІНА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.