Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-01-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 24-01-2023, 00:00
відкриті торги (згідно Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р №1178 зі змінами затвердженими Постановою від 30.12.2022р №1495)
ID закупівлі: 5f20c350451644609fbca53fed0777c9
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 523 810,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01986173 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Любченко Світлана Вячеславівна |
Телефон: | 380564938333 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50002, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 13К |
4 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Комунальне некомерційне підприємство «Криворізька міська лікарня №3» Криворізької міської ради 21лютого 2022 року м. Кривий Ріг Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ СПАРТА 2015 невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Риба сухої заморозки (Хек без голови та хвоста ДК 021:2015 15221000-3) ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (UA- 2023-01-16-010604-a ) 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ СПАРТА 2015 невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). У ході розгляду питання 1 порядку денного: Пунктом 40 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ СПАРТА 2015 у процедурі закупівлі Риба сухої заморозки (Хек без голови та хвоста ДК 021:2015 15221000-3) ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (UA- 2023-01-16-010604-a ) згідно пункту 39 Особливостей виявлено наступні невідповідності. Замовником в тендерній документації були виставлені кваліфікаційні критерії: про надання учасником наступних документів і які були відсутні: 1. заповненої форми "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" (Додаток №1 до тендерної документації). 2. інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, (Додаток 3 до тендерної документації) Додаток № 3 I. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ № з/п Кваліфікаційні критерії Документи, підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 1. Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності)* про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про надання аналогічних послуг відповідно до предмету даної закупівлі. Разом з довідкою учасник надає копію(-ї) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), не менше одного договору, що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наданої(-их) копії(-й) договору (договорів) учасник надає копії документів (у тому числі, але не виключно, акти виконання робіт, акти про надані послуги, копії документів, що підтверджують здійснення оплати за надані послуги із банківських установ тощо), що підтверджують виконання зобов'язань, що передбачені договором (договорами). 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати копію договору, який зазначено у довідці та п. 1 На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) надати: - відгук (відгуки) від Замовника про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: • інформацію щодо найменування Замовника, • дату та номеру договору, на який надано відгук, • інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості товару та строків поставки. Відгук (відгуки) повинен (повинні) бути завірений/ (завірені) підписом керівника Замовника та печаткою ; 3. інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 4 до тендерної документації); Додаток № 4 4. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ПРО НАЯВНІСТЬ/ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ ТА ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 17 ЗАКОНУ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ОСОБЛИВОСТЕЙ Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 44 Особливостей. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у частині першій статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Таб. 1 Перелік документів, які надаються відповідно до вимог ст. 17 Закону Підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону (для учасника) № п/п Вимоги статті 17 Закону Спосіб підтвердження 1 Пункти 1, 7 частини 1 статті 17 Замовник перевіряє інформацію самостійно. 2 Пункти 2-6, 8-12 частини 1 статті 17 Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Спосіб підтвердження відсутності підстави визначається учасником (заповнення відповідних електронних полів в електронній системі закупівель - у вигляді «Документа» (документ виданий відповідним органом, який має такі повноваження) або «Заяви» (довідка у довільній формі) або «галочки»). 3 Пункт 13 частини 1 статті 17 Замовник не вимагає підтвердження відповідно до пункту 44 Особливостей. 4 Частина 2 статті 17 Довідка в довільній формі про те, що між учасником і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю, за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, або Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині 2 статті 17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 5. лист-згоду з проектом договору, згідно з Додатком 5 до тендерної документації; 6. заповнену форму «Лист - згода на обробку персональних даних», згідно Додатку №6 до тендерної документації. 7. Довідку в довільній формі про те учасник , що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У ході розгляду питання 2 порядку денного: Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ СПАРТА 2015 у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ СПАРТА 2015 невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Риба сухої заморозки (Хек без голови та хвоста ДК 021:2015 15221000-3) ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (UA- 2023-01-16-010604-a ), що перераховані вище 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ СПАРТА 2015 у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Світлана ЛЮБЧЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.