Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-01-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 24-01-2023, 00:00
ID закупівлі: d076bd3f21c44f0cbb0775d18d68091d
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 775 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 7 750,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
ЄДРПОУ: | 30212155 Досьє YouControl |
Сайт: | http://kmkl4.kiev.ua |
Контактна особа: | Антоніна Іванівна Петренко |
Телефон: | +380442703021 |
E-mail: | antonina.ivanivna56@gmail.com |
Місцезнаходження: | 03110, Україна, Київська область,Киев, вул. Солом'янська, 17 |
1 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника - Фізичної особи-підприємця Чокоя Вадима Васильовича, Україна, 60300, Чернівецька обл., Новоселицький р-н, місто Новоселиця, ВУЛИЦЯ БОЖЕНКА, будинок 24-А, з ціною 545 000 грн., було встановлено наступне. В Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти визначено наступне: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 1) скан-копію аналогічного одного договору з усіма додатками до даного договору; 2) скан - копію листа-відгуку що підтверджує належне виконання аналогічного договору. В порушення вимог пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти, учасник процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович, надав у складі тендерної пропозиції скан-копію листа-відгуку №04 від 19.01.2023, виданого Фізичною особою-підприємцем Андрицьким Олександром Михайловичем, в якому зазначено, що “між Фізичною особою-підприємцем Чокоєм Вадимом Васильовичем та Фізичною особою-підприємцем Андрицьким Олександром Михайловичем було укладено договір №10/09 від 21.09.2021 на поставку масла вершкового, сиру твердого, сиру кисломолочного. Молочна продукція придбана з метою реалізації через свої торгові точки”. Як вбачається зі змісту листа-відгуку №04 від 19.01.2023, цей лист не містить інформацію про належне виконання аналогічного договору. Пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 визначено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник - Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей завантажити скан - копію листа-відгуку що підтверджує належне виконання аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.