Період оскарження умов закупівлі - по 14-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-01-2023, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У порядку визначеному особливостями відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та змінами від 30.12.2022 р. відповідно до Постанови № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
ID закупівлі: a377698fae8a4922a29b98c193dec126
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 40 405,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 202,02 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МИКУЛИНЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЯКУШИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
ЄДРПОУ: | 26228574 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юрій Яніцький |
Телефон: | 380982009219 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 22353, Україна, Вінницька область,Літинський район, село Микулинці, вул.Соборна, будинок 19 |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «М’ЯСНИЙ ДІМ ПЛЮС» в процедурі відкритих торгів з особливостями «UA-2023-01-09-005830-a» по коду ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо ( М’ясо (філе куряче (охолоджене), м'ясо свинини свіже чи охолоджене вищого ґатунку (задня частина), м'ясо яловичина вищого ґатунку охолоджене )) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано слідуючікопії документів : - Копію особової медичної книжки (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання договору з постачання предмету закупівлі та вказані в довідці (на працівника зазначеного в довідці( Гурба Іван Івановича), складеній відповідно до вимог пп. 2.1. Таблиці 1 даного Додатку, обов’язкового профілактичного медичного огляду, відповідно до п.2.2 Додатку до 1 тендерної документації.; - відсутня копія трудової книжки працівника зазначеного в довідці( Гурба Іван Іванович) відповідно до п.2.1 Додатку до 1 тендерної документації.; - Копія посвідчення про якість (паспорт якості) та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданого уповноваженим органом (службою) України на упаковку, відповідно до п.9.2 Додатку до 2 тендерної документації.; Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.