Період оскарження умов закупівлі - по 11-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-01-2023, 00:00
Цукор білий пісок
ID закупівлі: e70c81dfe0564e4496d4d9f5df02f7f0
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 85 700,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 428,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02143212 Досьє YouControl |
Сайт: | http://osvita-kor.at.ua/index/derzhavni_zakupivlv/0-17 |
Контактна особа: | Олена Гераймович |
Телефон: | +380414296283 |
E-mail: | alenagerajmovic0@gmail.com |
Місцезнаходження: | 11500, Україна, Житомирська область,м. Коростень, вул. Грушевського, 66 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 17.01.2023р. м.Коростень На підставі п.40 постанови Кабінета Міністрів України №1178 від 12.10.2022р Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.Гарантійний лист – зобов’язання, складений у довільній формі щодо надання закладу дошкільної освіти з відвантаженням продукції супровідних документів відповідно до п.5.11 тендерної документації та своєчасної її поставки до комори кожного окремого закладу дошкільної освіти Коростенської міської територіальної громади 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має надати: 2.1. Гарантійний лист – зобов’язання, складений у довільній формі щодо надання закладу дошкільної освіти з відвантаженням продукції супровідних документів відповідно до п.5.11 тендерної документації та своєчасної її поставки до комори кожного окремого закладу дошкільної освіти Коростенської міської територіальної громади 3. У разі не усунення невідповідностей в інформації та/або документах згідно вимоги, пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Твій хліб до п.41 (1 ) постанови Кабінета Міністрів України №1178 від 12.10.2022р Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування , а саме: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа Олена Гераймович.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.