Період оскарження умов закупівлі - по 11-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-01-2023, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У порядку визначеному особливостями відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та змінами від 30.12.2022 р. відповідно до Постанови № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
ID закупівлі: cc0b18da127442368581ab4757b040e4
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 88 200,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 441,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПУЛТІВЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЯКУШИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
ЄДРПОУ: | 26422945 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Ховтирко |
Телефон: | 380965636936 |
E-mail: | svitlana2106havtyrko@meta.ua |
Місцезнаходження: | 23262, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н, село Пултівці(пн), вул.Шевченка, будинок 7-А |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «М’ЯСНИЙ ДІМ ПЛЮС» в процедурі відкритих торгів з особливостями «UA-2023-01-06-000447-a » по коду ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо ( М’ясо (філе куряче (охолоджене)) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано слідуючікопії документів : - Додатково подаються завірені згідно чинного законодавства копії документів, що підтверджують право власності учасника на нерухоме майно (складське приміщення, що вказане в довідці) або копія чинного на дату розкриття пропозицій договору оренди складського приміщення, оформленого відповідно до вимог чинного законодавства, відповідно до п.1.3 Додатку до 1 тендерної документації.; - Копії особових медичних книжок (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання договору з постачання предмету закупівлі та вказані в довідці , складеній відповідно до вимог пп. 2.1. Таблиці 1 даного Додатку, обов’язкового профілактичного медичного огляду, відповідно до п.2.2 Додатку до 1 тендерної документації.; - відсутня копія трудової книжки працівника зазначеного в довідці( Гурба Іван Іванович) відповідно до п.2.1 Додатку до 1 тендерної документації.; - Копія посвідчення про якість (паспорт якості) та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданого уповноваженим органом (службою) України на упаковку, відповідно до п.9.2 Додатку до 2 тендерної документації.; - Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між ним та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що учасник виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі , відповідно до п.2 Додатку до 1 тендерної документації.; Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.