Період оскарження умов закупівлі - по 04-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-01-2023, 00:00
ID закупівлі: ca1ea8d541434c15b1489b630436f25b
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 575 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальна Установа "Гніванський центр з обслуговування закладів освіти" |
ЄДРПОУ: | 42447923 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Семко Лариса Михайлівна |
Телефон: | +380682880771 |
E-mail: | kucozo@ukr.net |
Місцезнаходження: | 23310, Україна, Вінницька область,Тиврівський район місто Гнівань, Соборна 56 |
5 |
Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано у складі пропозиції копії чинних особових медичних книжок працівників, які будуть залучені до виконання договору з постачання предмету закупівлі та вказані в довідці складеній відповідно до пп. 2.1. п.2 Додатку 1 до тендерної документації, без відміток про допуск до роботи (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 2.2. пункт 2 Додаток 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копії чинних особових медичних книжок (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання договору з постачання предмету закупівлі та вказані в довідці складеній відповідно до пп. 2.1. п.2 Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.