Період оскарження умов закупівлі - по 04-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-01-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 07-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 470003b7cb784f978442ecec077dfe0b
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 260 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 400,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальна Установа "Гніванський центр з обслуговування закладів освіти" |
ЄДРПОУ: | 42447923 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Семко Лариса Михайлівна |
Телефон: | +380682880771 |
E-mail: | kucozo@ukr.net |
Місцезнаходження: | 23310, Україна, Вінницька область,Тиврівський район місто Гнівань, Соборна 56 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, учасником у складі пропозиції надано копію акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, складений раніше грудня 2022 року, а саме 13.10.2022 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 6 розділ ІІІ тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, не раніше грудня 2022 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.