Період оскарження умов закупівлі - по 03-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 5007d87192a34033bd63d537f09ebc51
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 558 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 790,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради" |
ЄДРПОУ: | 13648033 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Пруднікова Лілія Олексіївна |
Телефон: | 380677638469 |
E-mail: | mrs.prudnikova@gmail.com |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Медична, 17 |
3 |
На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до Розділу 3 Додатку №1 тендерної документації Учасник повинен надати скан-копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.) або витяг з реєстру платників податку на додану вартість (копія), або свідоцтво платника єдиного податку/витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). На виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції міститься, зокрема, витяг №2611 з реєстру платників єдиного податку в електронному вигляді (файл «13. Витяг ЄП (3 група).pdf»), однак даний документ не міститься кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки посадової особи, яка видала такий документ. Згідно п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації - оригінали документів, якщо створені не самим учасником, а видані іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). Відповідно до ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22 травня 2003 року № 851-IV оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Отже, поданий Учасником витяг №2611 з реєстру платників єдиного податку поданий з порушенням Розділу 3 Додатку №1 тендерної документації та п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації. 2. Відповідно до п. 3.7 Розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку №2, а саме: Гарантійний лист на продаж (реалізацію) товару, у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, який повинен містити найменування замовника та номер закупівлі. На виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції Учасника міститься гарантійний лист на продаж товару від 06 січня 2023 р. (файл «27. Гарантійний лист на продаж товауру.pdf»), однак в даному документі невірно зазначений номер закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати скан-копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.) або витяг з реєстру платників податку на додану вартість (копія), або свідоцтво платника єдиного податку/витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку) з урахуванням вимог, які містяться в п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації. 2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку №2, а саме: Гарантійний лист на продаж (реалізацію) товару, у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, який повинен містити найменування замовника та номер закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.