Період оскарження умов закупівлі - по 03-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 2389be9a47114cb6993173b4e286bd5c
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 631 292,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 3 156,46 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Диканської селищної ради |
ЄДРПОУ: | 44127746 Досьє YouControl |
Сайт: | http://dykanka.osv.org.ua |
Контактна особа: | Пантьо Вікторія Анатоліївна |
Телефон: | +380669320808 |
E-mail: | 44127746@ukr.net |
Місцезнаходження: | 38500, Україна, Полтавська область,Диканський район, селище міського типу Диканька ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ будинок 117 |
2 |
Відповідно до п. 40 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та п.п. 5.1.11. Розділу V тендерної документації, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до вимог п. 3.5.2 Розділу IІІ тендерної документації «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору. На підтвердження надати: - Скановані копії особистих медичних книжок працівників, які матимуть контакт із предметом закупівлі та зазначені у довідці. Надані медичні книжки мають бути за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров'я України № 150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою закладу охорони здоров'я, який має ліцензію на медичну практику або акредитаційний сертифікат. Всі медичні огляди працівників мають бути дійсними щонайменше на дату розкриття тендерних пропозицій. Під час розгляду наданої Учасником Довідки № 30 від 04.01.2023р. виявлено відсутність копій особистих медичних книжок працівників за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров'я України № 150 від 21.02.2013, Кирса О.М., Скворцов О.М., Радчич В.М., що зазначені у довідці. На підставі вищевикладеного просимо усунути виявлені невідповідності шляхом надання наступних документів: - Скановані копії особистих медичних книжок Кирса О.М., Скворцов О.М., Радчич В.М., Надані медичні книжки мають бути за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров'я України № 150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою закладу охорони здоров'я, який має ліцензію на медичну практику або акредитаційний сертифікат.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.