Період оскарження умов закупівлі - по 03-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-01-2023, 00:00
ID закупівлі: ce859492b42a41d4ab727370bf4fe57b
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 155 655,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 780,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна реабілітаційна установа "Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю "Віра, надія, любов" |
ЄДРПОУ: | 38189050 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлия Аирини |
Телефон: | +380501400951 |
E-mail: | yairini@ukr.net |
Місцезнаходження: | 60523, Україна, Чернівецька область,Герцаївський р-н, с. Банчени |
1 |
1. Просимо виконати вимоги п.1 Додатку 1 до тендерної документації – кваліфікаційні критерії згідно ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»). У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, а саме - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (ДК 021:2015:15130000-8 «Мясопродукти»); 2. Згідно п.1 Додатку 2 до тендерної документації: для підтвердження відповідності пропозицій технічним вимогам до предмету закупівлі, учасники повинні надати - Гарантійний лист виробника товару, що є предметом закупівлі, із зазначенням, що виробник підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі в кількості та якості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією, та подану у тендерній пропозиції Учасника. Просимо надати гарантійний лист чинний на день подання тендерної пропозиції (тобто дата гарантійного лист не може бути раніше ніж грудень 2022 р.). 3. Додаток 4 до тендерної документації – Тендерна пропозиція. Просимо привести у відповідність в табличці тендерної пропозиції ціну за одиницю продукції грн. з/без ПДВ та суму грн., з/без ПДВ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.