Період оскарження умов закупівлі - по 02-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-01-2023, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Річний план на 2023 рік, згідно наявної потреби у закупівлі під час дії воєнного стану. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10020, м. Житомир, проспект Миру, 20.. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
ID закупівлі: b41038ddddc74a5f8f286ad52b5096a7
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 579 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 5 790,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Житомирський спеціальний центр розвитку дитини санаторного типу №41 |
ЄДРПОУ: | 25304586 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лаговська Людмила Василівна |
Телефон: | +380976488538 |
E-mail: | lyudalagovskaya20kv@gmail.com |
Місцезнаходження: | 10020, Україна, Житомирська область,місто Житомир, Проспект Миру, будинок 20 |
1 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.