Період оскарження умов закупівлі - по 23-12-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-12-2022, 00:00
ID закупівлі: bee0139caa7f41439b0524449833a60c
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 956 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 9 780,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 26198169 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Блиндюк Ірина |
Телефон: | 0953669626 |
E-mail: | blindukirina@gmail.com |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
5 |
- відповідно до п.5 Додатку 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації учасники повинні надати інформацію, про те товар повинен постачатись по заявці закладів кожного дня з понеділка по п’ятницю до 7 год. 00 хв. до 08 год.30. хв. у тарі , що відповідає, що відповідає вимогам санітарних правил і норм – надати гарантійний лист. Обсяг кожної поставки – згідно і заявками, без обмеження розміру мінімального замовлення. Заявки подаються Замовником в письмовій формі або електронною поштою на електронну адресу. - відповідно до п.6 Додатку 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації учасники повинні надати інформацію про те, що продукція, що постачається, повинна супроводжуватись відповідними документами, наявність яких передбачена законодавством (накладні, товарно-транспортні накладні, сертифікати якості, або посвідчення про якість, або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, ін.) (в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.