Період оскарження умов закупівлі - по 28-12-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-12-2022, 00:00
ID закупівлі: ca3d79b5ed2e41b9a39587e035b68472
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 430 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 150,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 26198169 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Блиндюк Ірина |
| Телефон: | 0953669626 |
| E-mail: | blindukirina@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
7 |
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - відповідно до п.1 ч.3.8 Розділу 3 тендерної документації учасники повинні надати довідку з детальним описом товару за формою, що встановлена у документації. Учасником подано довідку, яка не відповідає вимогам у повному обсязі. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: - довідку з детальним описом запропонованого товару за формою, що встановлена у п.1 ч.3.8 Розділу 3 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.