Період оскарження умов закупівлі - по 06-11-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-11-2022, 00:00
ID закупівлі: 9309a400d962443c84e250c110207145
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 238 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 190,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти виконавчого комітету Самбірськоі міськоі ради |
ЄДРПОУ: | 33465030 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гливчак Оксана Ярославівна |
Телефон: | +380976909742 |
E-mail: | 21021972oksana@gmail.com |
Місцезнаходження: | 81400, Україна, Львівська область,Самбір, вул.Коперніка,15 |
0 |
Шановний учасник! У складі вашої тендерної пропозиції наявні невідповідності, пов’язані із відсутністю документів, які вимагалися тендерною документацією, а саме: 1. Згідно із п.6.2. ч.6 розділу 3 тендерної документації потрібно було надати: - скан-копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсні на момент подання пропозиції: - ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT. ISO 9001:2015, IDT); - ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). - сертифікат виданий працівнику щодо гігієнічних вимог згідно принципів HACCP на підприємстві. - Копію договору по утилізації харчових відходів дійсний на період виконання договору щодо поставки продуктів харчування, а також чинну декларацію про відходи за 2021/або 2022 р. - Договір з акредитованою лабораторією на дослідження харчових продуктів, що дійсний на весь період поставки продукції. - Оригінал інформаційної довідки, з інформацією про впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) на потужностях. У складі вашої тендерної пропозиції вищевказані документи відсутні. 2. Згідно із п.14 частини 2 розділу 5 тендерної документації вимагалося надати інформацію з відповідного органу про відсутність відкритих проти учасника виконавчих проваджень. Цей документ відсутній у вашій тендерній пропозиції, тому просимо його надати. 3. Згідно із п.1 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» потрібно було надати: 3) Документи, що підтверджують проведення робіт із санітарної обробки спеціалізованого транспортного засобу: усіх ТЗ, якими буде здійснюватися поставка товару під час виконання договору, але не менше 2-ох одиниць; а також надати договір санітарної обробки з ГРАФІКОМ, довідкою (акт, інший документ) про санітарну обробку транспортних засобів, проведену спеціалізованим підприємством щодекадно протягом останніх 6-и місяців, що передують даті подання пропозиції. До поданого договору потрібно надати графік. А також долучити документи про санітарну обробку ще одного (крім ТЗ з номерним знаком АЕ 2789 ІА) транспортного засобу, проведену спеціалізованим підприємством щодекадно протягом останніх 6-и місяців, що передують даті подання пропозиції. 4) Крім цього необхідно надати договір із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації складського приміщення з відповідними документами, а саме акт/довідку про дезінфекцію, дезінсекцію та дератизацію СКЛАДСЬКОГО ПРИМІЩЕННЯ, які видані протягом останніх 6-и календарних місяців з періодичністю щомісяця, що передують даті подання пропозиції (стосується власних та/або орендованих приміщень) – відповідні документи у складі вашої пропозиції відсутні. 5) Протокол перевірки технічного стану транспортних засобів в кількості не менше 2-ох (двох) одиниць - відповідні документи у складі вашої пропозиції відсутні. Просимо додати вищевказані документи. 4. Згідно із п.2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» потрібно було надати: Довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. Учасник повинен надати інформацію про наявність не менше ДВОХ ВОДІЇВ та експедиторів. У складі пропозиції немає інформації про наявність у вас як мінімум двох водіїв. До довідки не надано: 1) Медичні книжки (з ЧИННИМ медоглядом) ВОДІЇВ, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, та скан-копії водійських посвідчень водіїв. Крім цього, медичні огляди працівників Шеремет С.О. та Гришенко В.П. вже нечинні. 2) Оригінали або копії Сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду водіями (не менше 2 (двох). 3) Сертифікат щодо гігієнічних вимог згідно принципів HACCP на підприємстві, виданий як мінімум одному працівнику учасника; 4) Для підтвердження дотримання функціонування принципів системи управляння безпеки харчування НАССР та контролю за постачальниками учасник повинен надати скан-копію протоколу дослідження важкості та напруженості на робоче місце праці водія та копію протоколу проведення досліджень важкості та напруженості праці на робоче місце експедитора, що видані у жовтні, листопаді 2021 р. Просимо додати вищевказані документи. 5. Згідно із додатком №2 до тендерної документації (технічне завдання) вимагалося: - Надати лист-згоду проте, що «Поставка товару здійснюється в день зазначений в замовленні Покупця, про що надається лист-згода у складі тендерної пропозиції». - Договір з акредитованою лабораторією на дослідження харчових продуктів, що дійсний на весь період поставки продукції. Просимо додати вищевказані документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.