Період оскарження умов закупівлі - по 15-08-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-08-2022, 00:00
ID закупівлі: c93d953430c34df0a7ecf1dd14d086b8
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 302 505,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 3 025,05 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент освіти Полтавської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02145725 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Трибрат Оксана Євгенівна |
Телефон: | +380532573136 |
E-mail: | oksana_tribrat@ukr.net |
Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область,Полтава, вул. Соборності 36 |
2 |
Уповноважену особу Трибрат О.Є., щодо розгляду поданої пропозиції учасника ТОВ "МОЛОКІНІ" на закупівлю 15840000-8 – Какао: шоколад та цукрові кондитерські вироби За результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МОЛОКІНІ", ЄДРПОУ 43278702, виявлено невідповідність вимогам тендерної документації за такими пунктами: - відповідно до Додатку 4 тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Учасник повинен в своїй тендерній пропозиції надати скан - копію довідки в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник в даній довідці зазначає: №, дата договору, Найменування предмету закупівлі, Контрагент, Адреса, контактний телефон Контрагента, Код ЄДРПОУ Контрагента. Зразок (орієнтовна форма) скан - копія довідки в довільній формі щодо відомостей про виконання аналогічного( аналогічних) договору (договорів) із заповненням відповідних колонок (п.1.1 Додатку 4 тендерної документації): №, дата договору Найменування предмету закупівлі Контрагент Адреса, контактний телефон Контрагента Код ЄДРПОУ Контрагента Керівник _____________________ Примітка: аналогічним вважається договір укладений за предметом закупівлі згідно коду закупівельного словника або договір на постачання одного або всіх продуктів, що перелічені у Додатку 2 цієї тендерної документації. Учасником була надана довідка, але Замовник просить уточнити саме найменування предмету закупівлі відповідно до договору №3 від 15 січня 2021р. та виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: зазначити найменування предмету закупівлі відповідно до договору №3 від 15 січня 2021р Відповідно до п.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» необхідно оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в зазначеній інформації та/або документах.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.