Період оскарження умов закупівлі - по 15-08-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-08-2022, 00:00
ID закупівлі: a874f2a173a84c11932f0f8e032500c6
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 019 462,50 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 10 194,63 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент освіти Полтавської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02145725 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Трибрат Оксана Євгенівна |
Телефон: | +380532573136 |
E-mail: | oksana_tribrat@ukr.net |
Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область,Полтава, вул. Соборності 36 |
1 |
Уповноважену особу Трибрат О.Є., щодо розгляду поданої пропозиції учасника ТОВ "МОЛОКІНІ" на закупівлю 15550000-8 - Молочні продукти різні За результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МОЛОКІНІ", ЄДРПОУ 43278702, виявлено невідповідність вимогам тендерної документації за такими пунктами: - відповідно до Додатку 4 тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Учасник повинен в своїй тендерній пропозиції надати скан - копію довідки в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник в даній довідці зазначає: №, дата договору, Найменування предмету закупівлі, Контрагент, Адреса, контактний телефон Контрагента, Код ЄДРПОУ Контрагента. Зразок (орієнтовна форма) скан - копія довідки в довільній формі щодо відомостей про виконання аналогічного( аналогічних) договору (договорів) із заповненням відповідних колонок (п.1.1 Додатку 4 тендерної документації): №, дата договору Найменування предмету закупівлі Контрагент Адреса, контактний телефон Контрагента Код ЄДРПОУ Контрагента Керівник _____________________ Примітка: аналогічним вважається договір укладений за предметом закупівлі згідно коду закупівельного словника або договір на постачання одного або всіх продуктів, що перелічені у Додатку 2 цієї тендерної документації. Учасником була надана довідка, але Замовник просить уточнити саме найменування предмету закупівлі відповідно до договору №3 від 15 січня 2021р. та виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: зазначити найменування предмету закупівлі відповідно до договору №3 від 15 січня 2021р Відповідно до п.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» необхідно оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в зазначеній інформації та/або документах.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.