Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-06-2022, 00:00
ID закупівлі: 30db101e2cc64bf3acfd12bee2b51bfa
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 480 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 400,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КУ Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради |
ЄДРПОУ: | 40216423 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Самуник Олег Васильович |
Телефон: | +380971599786 |
E-mail: | oleg_samunik@ukr.net |
Місцезнаходження: | 32400, Україна, Хмельницька область,Дунаївці, вул.Гагаріна, 16 |
0 |
Уповноважена особа Самуник О.В. повідомив, що до участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю код ДК 021:2015 - 03410000-7 «Деревина» (Дрова паливні) було подано 2 (дві) тендерних пропозицій, а саме: • КП "Лісовик"; • КП ДМР "Благоустрій Дунаєвеччини". Уповноважена особа Самуник О.В. повідомив, що відповідно до ч. 1 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція КП ДМР "Благоустрій Дунаєвеччини". Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника КП ДМР "Благоустрій Дунаєвеччини" в процедурі відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 - 03410000-7 «Деревина» (Дрова паливні) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, а саме. Відповідно до вимог пункту 2 розділу VІ «2. Строк укладення договору» тендерної документації на підтвердження права підпису договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах учасник надає в складі тендерної пропозиції наступні документи: «6.2.5. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень». Вказаний документ відноситься до документів щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Уповноважена особа Самуник О.В. запропонував направити КП ДМР "Благоустрій Дунаєвеччини" повідомлення з вимогою про усунення невідповіності в інформації та документах, що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. 2. Зобов’язати КП ДМР "Благоустрій Дунаєвеччини" виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • Надати належні документи, на підтвердження права підпису договору про закупівлю, як того вимагає пункт 2 розділу VI Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.