Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 537 240 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 686,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37498536 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ілинич Михайло Петрович |
| Телефон: | +380988907963 |
| E-mail: | sv.tender106@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
1 |
За результатами оцінки тендерних пропозицій у закупівлі ДК 021:2015 код 51210000-7 «Послуги зі встановлення вимірювального обладнання» (Послуги заміни приладу обліку споживання теплової енергії (ВОТЕ) з системою диспетчеризації), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-31-008275-a, найбільш економічно вигідною є пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНВЕСТБУДЗАХИСТ" код ЄДРПОУ 39372937, (далі - Учасник). Відповідно пункту 41 особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великою кількістю документів, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, та з метою всебічного та неупередженого вивчення відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації необхідно продовжити розгляд тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Затверджено Протоколом уповноваженої особи № 416 від 14.08.2025 Уповноважена особа __________________ М. ІЛИНИЧ Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - ДК 021:2015 код 51210000-7 «Послуги зі встановлення вимірювального обладнання» (Послуги заміни приладу обліку споживання теплової енергії (ВОТЕ), Ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-07-31-008275-a Замовник: Управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНВЕСТБУДЗАХИСТ" код ЄДРПОУ 39372937 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНВЕСТБУДЗАХИСТ" код ЄДРПОУ 39372937, (далі - Учасник), щодо процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015 код 51210000-7 «Послуги зі встановлення вимірювального обладнання» (Послуги заміни приладу обліку споживання теплової енергії (ВОТЕ), з системою диспетчеризації), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-31-008275-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Відповідно до пункту 1 Розділу І Додатку 1 Тендерної документації Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНВЕСТБУДЗАХИСТ" код ЄДРПОУ 39372937 у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку у наведеній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів визначених у технічних вимогах. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг № з/п Найменування, або тип обладнання, будівельних машин та механізмів, матеріально-технічної бази Власне, орендоване, надане субпідрядником/ співвиконавцем Кількість наявних одиниць 1 2 3 4 Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П. Учасник повинен підтвердити наявність (власного або залученого) складського приміщення. На підтвердження наявності в учасника складського приміщення, зазначеного у довідці, учасник у тендерній пропозиції надає правовстановлюючі документи (договір купівлі-продажу або договір дарування тощо та витяг (довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно) – у випадку якщо власне, або договір оренди*/суборенди*/лізингу або договір про співпрацю* або договір користування* чи надання послуг* - у випадку залучення. Учасником ТОВ "ІНВЕСТБУДЗАХИСТ" у складі тендерної пропозиції надано файл «1.1. Довідка МТБ.pdf», який містить Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг № 06-08-25/1 від 06.08.2025 року, відповідно до якої ТОВ «ІНВЕСТБУДЗАХИСТ» має в наявності орендоване складське приміщення згідно договору оренди від 01.03.2025 № 04-01/03 площею 200 кв.м за адресою 083340, Київська обл., Бориспільський р-н., с. Гнідин, вул. Вишнева, 1, будинок 35-А. Також учасником ТОВ "ІНВЕСТБУДЗАХИСТ" у складі тендерної пропозиції надано файл «1.1. Договір оренди складського приміщення.pdf», який містить Договір оренди складського приміщення №04-01/3 від 01 березня 2025 року укладеного між ТОВ "ІНВЕСТБУДЗАХИСТ" та ПП «САПУН», проте зазначений договір не містить підпису і печатки директора ТОВ "ІНВЕСТБУДЗАХИСТ" Вишневського Андрія Володимировича. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: Договір оренди складського приміщення №04-01/3 від 01 березня 2025 року укладеного між ТОВ "ІНВЕСТБУДЗАХИСТ" та ПП «САПУН», який містить підпис і печатки директора ТОВ "ІНВЕСТБУДЗАХИСТ" Вишневського Андрія Володимировича.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.