Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 350 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | МАЛИНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04397000 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://malinivska-sr.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Андрій Щербіна |
| Телефон: | +380506318731 |
| E-mail: | sherbina31@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 63525, Україна, Харківська область,смт. Малинівка , вул. Соїча, 5-А |
3 |
ФОП Лемешко Олександр Георгійович (далі – Учасник) у складі пропозиції надав файли, які станом на 17.07.2025 не мали КЕП/УЕП на кожен електронний документ. Станом на 21.07.2025 року файли вже містять електронний підпис. Враховуючи зазначене наявні підстави для продовження строку розгляду пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1) Замість «Виписка чи витяг з ЄДРПОУ (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» надано документ (інформація) з ЄДР, у тому числі не надано пояснення щодо ненадання «Виписка чи витяг з ЄДРПОУ»; 2) Технічна специфікація не за формою додатку 2; 3) Лист від офіційного представника не має назву предмету закупівлі. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Підпункти 5, 11 пункту 3 додатку 1 тендерної документації; 2) Пункт 2 Додатку 4 тендерної документації; 3) Підпункт 16 пункту 3 додатку 1 тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1) Виписка чи витяг з ЄДРПОУ або пояснення неможливості його надання; 2) Технічну специфікацію за формою додатку 2; 3) Лист від офіційного представника відповідно до вимог підпункту 16 пункту 3 додатку 1 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.