Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2025, 00:00
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування, код ДК 021:2015 – 51700000-9. Опис предмета закупівлі зазначено в документації до закупівлі.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 871 910 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 38 719,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 116 000 UAH |
| Замовник: | Служба безпеки України |
| ЄДРПОУ: | 00034074 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Відділ державних закупівель |
| Телефон: | +380442717329 |
| E-mail: | 1cektor@i.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Згідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. При цьому, враховуючи значний обсяг матеріалів для розгляду та вивчення тендерної пропозиції учасника, яка потребує ретельного аналізу на відповідність вимогам тендерної документації, та з метою недопущення порушення строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до Закону, робочою групою запропоновано, керуючись частиною 10 статті 29 Закону, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Враховуючи вищезазначене, робочою групою запропоновано строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ “ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС”, продовжити до 20 робочих днів на закупівлю послуг зі встановлення протипожежного устаткування, код ДК 021:2015 - 51700000-9 (Послуги зі створення і впровадження (встановлення) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) відповідно до частини 10 статті 29 Закону (строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів).
За результатами вивчення та розгляду документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції встановлено: Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації “Перелік документів, які обов’язково подаються Учасниками у складі тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель) в форматі PDF або іншому форматі”, Замовником вимагалось надати зокрема: 1. Згідно пункту 6 Додатку 3: Інформаційна довідка в довільній формі з відомостями (за нижченаведеною таблицею №1), про наявність працівників відповідного рівня підготовки, що матимуть безпосереднє відношення до виконання послуг відповідно до предмету закупівлі. Працівники, які мають необхідні знання та досвід, зазначенні в довідці про наявність працівників, повинні відповідати умовам, визначеними Ліцензійними умовами. Копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти керівника робіт (послуг) (диплом без додатків) та кваліфікацію виконавців робіт (послуг) (диплом або свідоцтво, та/або посвідчення, та/або сертифікат чи будь-який інший документ встановленого зразку та/або такий документ про освіту може бути наданий у форматі витягу із застосунку «Дія»). Кількість виконавців послуг повинна становити не менше п’яти осіб, з урахуванням обсягів, відповідно до розрахованих людино-годин в проектній документації. На виконання вимог пункту 6 Додатку 3 Учасником надано довідку про наявність працівників відповідного рівня підготовки, що матимуть безпосереднє відношення до виконання послуг відповідно до предмету закупівлі та копію диплома керівника робіт Нестеренка С. В. та копію посвідчення налагоджувальника Федорова С. І. Проте копії документів, що підтверджують кваліфікацію на інших поданих у довідці виконавців робіт (послуг) не надано. 2. Згідно пункту 7 Додатку 3: Копії діючих документів (чинні на кінцевий строк подання тендерних пропозицій посвідчення або протоколи або витяги (виписки) з протоколів) працівників, що матимуть безпосереднє відношення до виконання послуг зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей): - про проходження навчання з безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками; - про проходження навчання з безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці; - про проходження навчання з питань охорони праці; - про проходження навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті; - про проходження навчання з питань пожежної безпеки; - про проходження навчання з електробезпеки; - про проходження навчання з питань охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. На виконання пункту 7 Додатку 3 Учасником надано копії посвідчень та протоколів на всіх працівників щодо проходження навчання з питань охорони праці, з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті, з питань пожежної безпеки, з електробезпеки та з питань охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. Разом з тим, не надано копії документів про проходження навчання з безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками та про проходження навчання з безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці. З метою уточнення та встановлення відповідності тендерної пропозиції вищезазначеним вимогам замовника, визначених у тендерній документації, учасник повинен підтвердити відповідність тендерної пропозиції вимогам замовника. Згідно вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ) існує необхідність у повідомленні з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1. Надати копії документів, що підтверджують кваліфікацію виконавців робіт (послуг) (диплом або свідоцтво, та/або посвідчення, та/або сертифікат чи будь-який інший документ встановленого зразку та/або такий документ про освіту може бути наданий у форматі витягу із застосунку «Дія») на працівників учасника, вказаних в довідці: Омельченко О. С., Мельниченко О. О., Озимай В. В., Правдивець А. М. 2. Надати копії діючих документів (чинні на кінцевий строк подання тендерних пропозицій посвідчення або протоколи або витяги (виписки) з протоколів) працівників, що матимуть безпосереднє відношення до виконання послуг зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей): - про проходження навчання з безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками; - про проходження навчання з безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.