Закупівлю оголошено - 19-03-2025, 14:58. Дата останніх змін - 15-05-2025, 15:35

Послуги зі створення і впровадження (встановлення) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей

Послуги зі створення і впровадження (встановлення) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей ... Державна закупівля - UA-2025-03-19-009742-a Послуги зі створення і впровадження (встановлення) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей від замовника Служба безпеки України від 3/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-19-009742-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-14-021202-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-03-2025, 14:58
по 24-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-03-2025, 14:58
по 27-03-2025, 11:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 28-03-2025, 14:57
по 28-03-2025, 15:20

Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2025, 00:00

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування, код ДК 021:2015 – 51700000-9. Опис предмета закупівлі зазначено в документації до закупівлі.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3871910
3 871 910 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:38 719,10 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:116 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Служба безпеки України
ЄДРПОУ:00034074 Досьє YouControl
Контактна особа:Відділ державних закупівель
Телефон:+380442717329
E-mail:1cektor@i.ua
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги зі створення і впровад ...
3 871 910 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 28-03-2025, 14:57
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги зі створення і впровадження (встановлення) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 12-12-2025
51700000-9
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТОП ФАЄР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-04-2025 по 26-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Хрещатик, будинок 16, офіс 717, 01001, Михайло Подоляк
Остаточна пропозиція:
3 866 044,36 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 866 044,36 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-04-2025, 11:17
Період подачі оскарження:
по 29-04-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-19-009742-a-a1
Номер договору:
19/5-2
Дата підписання договору:
15-05-2025, 10:00
Строк дії договору:
з 15-05-2025 по 15-12-2025
3 866 044,36 UAH
Ціна договору
3 221 703,63 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-03-2025 по 26-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, будинок 14, 03035, Оксана ОЛІМП
Остаточна пропозиція:
3 426 630 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 426 630 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 24-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 04-04-25, 18:28:23
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Згідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. При цьому, враховуючи значний обсяг матеріалів для розгляду та вивчення тендерної пропозиції учасника, яка потребує ретельного аналізу на відповідність вимогам тендерної документації, та з метою недопущення порушення строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до Закону, робочою групою запропоновано, керуючись частиною 10 статті 29 Закону, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Враховуючи вищезазначене, робочою групою запропоновано строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ “ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС”, продовжити до 20 робочих днів на закупівлю послуг зі встановлення протипожежного устаткування, код ДК 021:2015 - 51700000-9 (Послуги зі створення і впровадження (встановлення) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) відповідно до частини 10 статті 29 Закону (строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів).

Кінцева дата розгляду пропозиції: 26-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-04-25, 15:02:33
24

За результатами вивчення та розгляду документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції встановлено: Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації “Перелік документів, які обов’язково подаються Учасниками у складі тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель) в форматі PDF або іншому форматі”, Замовником вимагалось надати зокрема: 1. Згідно пункту 6 Додатку 3: Інформаційна довідка в довільній формі з відомостями (за нижченаведеною таблицею №1), про наявність працівників відповідного рівня підготовки, що матимуть безпосереднє відношення до виконання послуг відповідно до предмету закупівлі. Працівники, які мають необхідні знання та досвід, зазначенні в довідці про наявність працівників, повинні відповідати умовам, визначеними Ліцензійними умовами. Копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти керівника робіт (послуг) (диплом без додатків) та кваліфікацію виконавців робіт (послуг) (диплом або свідоцтво, та/або посвідчення, та/або сертифікат чи будь-який інший документ встановленого зразку та/або такий документ про освіту може бути наданий у форматі витягу із застосунку «Дія»). Кількість виконавців послуг повинна становити не менше п’яти осіб, з урахуванням обсягів, відповідно до розрахованих людино-годин в проектній документації. На виконання вимог пункту 6 Додатку 3 Учасником надано довідку про наявність працівників відповідного рівня підготовки, що матимуть безпосереднє відношення до виконання послуг відповідно до предмету закупівлі та копію диплома керівника робіт Нестеренка С. В. та копію посвідчення налагоджувальника Федорова С. І. Проте копії документів, що підтверджують кваліфікацію на інших поданих у довідці виконавців робіт (послуг) не надано. 2. Згідно пункту 7 Додатку 3: Копії діючих документів (чинні на кінцевий строк подання тендерних пропозицій посвідчення або протоколи або витяги (виписки) з протоколів) працівників, що матимуть безпосереднє відношення до виконання послуг зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей): - про проходження навчання з безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками; - про проходження навчання з безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці; - про проходження навчання з питань охорони праці; - про проходження навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті; - про проходження навчання з питань пожежної безпеки; - про проходження навчання з електробезпеки; - про проходження навчання з питань охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. На виконання пункту 7 Додатку 3 Учасником надано копії посвідчень та протоколів на всіх працівників щодо проходження навчання з питань охорони праці, з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті, з питань пожежної безпеки, з електробезпеки та з питань охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. Разом з тим, не надано копії документів про проходження навчання з безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками та про проходження навчання з безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці. З метою уточнення та встановлення відповідності тендерної пропозиції вищезазначеним вимогам замовника, визначених у тендерній документації, учасник повинен підтвердити відповідність тендерної пропозиції вимогам замовника. Згідно вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ) існує необхідність у повідомленні з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1. Надати копії документів, що підтверджують кваліфікацію виконавців робіт (послуг) (диплом або свідоцтво, та/або посвідчення, та/або сертифікат чи будь-який інший документ встановленого зразку та/або такий документ про освіту може бути наданий у форматі витягу із застосунку «Дія») на працівників учасника, вказаних в довідці: Омельченко О. С., Мельниченко О. О., Озимай В. В., Правдивець А. М. 2. Надати копії діючих документів (чинні на кінцевий строк подання тендерних пропозицій посвідчення або протоколи або витяги (виписки) з протоколів) працівників, що матимуть безпосереднє відношення до виконання послуг зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей): - про проходження навчання з безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками; - про проходження навчання з безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-04-25, 15:02:33

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 426 630 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 426 630 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
26-03-2025, 16:57:54
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
10
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ТОП ФАЄР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 866 044,36 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 866 044,36 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
26-03-2025, 18:33:17
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
Доказ:
Документ
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
10
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-03-2025, 15:01:26
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:19-03-2025, 14:58:10
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          2. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          5. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          7. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          11. Наявність антикорупційної програми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
          Статус: Архівована
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          Дата архівування:
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Архівована
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          Дата архівування:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Послуги зі створення і впровадження (встановлення) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Форма забезпечення
          Гарантія фінансової установи
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Переможець процедури закупівлі надає від банківської установи банківську гарантію забезпечення виконання договору за умовами тендерної документації із зазначенням номеру процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          10
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Банківська гарантія, надана як забезпечення виконання договору, повинна бути дійсною з моменту набрання чинності договору і до повного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю.
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії, що має містити ствердження про безумовне виконання зобов’язань щодо сплати коштів замовнику в розмірі 5% вартості договору в разі невиконання ним умов, зазначених у основних умовах, які будуть включені до договору про закупівлю.
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги зі створення і впровадження (встановлення) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо перерахування до відповідного бюджету грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська гарантія надається у формі електронного документу, створеного відповідно до вимог чинного законодавства. Строк дії – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається в електронному форматі з накладенням електронного підпису відповідальної особи банку (наприклад, у форматі PDF або іншому) для подальшого прикріплення учасником даного документа у складі тендерної пропозиції через електронний майданчик.
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги зі створення і впровадження (встановлення) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 14:58:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ