Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 558 125 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 32 790,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44819434 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Сетченко |
| Телефон: | +380674159600 |
| E-mail: | moloko366@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
9 |
Додаток до протоколу № 357 від 15.04.2025 ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель ID: UA-2025-03-04-010596-a І. Згідно п. 1.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1, в якій зазначити не менше 2-х аналогічних за предметом закупівлі договорів, укладених учасником. Аналогічні за предметом закупівлі договори – договори про надання послуг /виконання робіт з технічного переоснащення / капітального чи поточного ремонту об’єктів згідно проєктних документацій до складу яких входять роботи /послуги з монтажу та пусконалагоджувальних робіт систем /пристроїв протипожежного захисту та сигналізації. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати: 1.1.1. копії відповідних аналогічних за предметом закупівлі договорів з усіма додатками до них 1.1.2. копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання таких договорів або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначені в довідці та надані у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1. Учасником в складі ТД надано скан-копію договору № 16/11/18 ПС від 16.11.2018, але не надано Додатків до договору № 1 та № 2. Згідно п.2.3.цього договору розрахунок за фактично виконані роботи здійснюється на підставі Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3. Учасником в складі ТД на підтвердження виконання договору № 16/11/18 ПС від 16.11.2018 надано скан-копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, але не надано акту приймання виконаних робіт та не вказано про нього в довідці за формою 1. ІІ. Згідно п. 1.2. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: «1.2. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. форма 2 Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № з/п Назва та кількість необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника Назва необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення належності * Назва та реквізити документа, що підтверджує належність ** 1 2 3 4 5 6 * Якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках – вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України) ** Зазначається номер та дата документа щодо належності відповідно до графи 5 таблиці _________________________________ ______________ _________________________ (посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали)» ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1. В графі «Назва необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника» форми 2 Учасник не вказав назву обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2. В графі «Назва та реквізити документа, що підтверджує належність **» форми 2 Учасник не вказав назву та реквізити документа, що підтверджує належність (із зазначеннням номер та дата документа) ІІІ. Згідно п.1.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: «1.3. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг (електромонтери / монтажники-електрики / електрики –не менше 4х працівників; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування - не менше одного працівника ), учасник має надати довідку за формою 3. Форма 3 Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п ПІБ Посада Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом) * Інформація щодо освіти ** Інше *** 1 2 3 4 5 6 * документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо) ** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо) *** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо) ________________________________ ______________ __________________________ (посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали)» ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування - не менше одного працівника. 2. В графі «Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом) *» форми 3 Учасник не вказав документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо). 3. В графі «Інформація щодо освіти» форми 3 Учасник не вказав документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо). 4. В графі «Інше» Учасник не вказав документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо) 5.Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник не надав копію посвідчень про перевірку знань з охорони праці працівників відповідно до встановлених вимог. 6. В наданій на підтвердження наявності правовідносин учасника з відповідними працівниками Відомості про нарахування заробітної плати відсутній зазначений в формі 3 працівник Коваленко О.І. IV. Згідно п.1.4. додатку 1 до тендерної документації Замовника в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: «1.4. На підтвердження наявності фінансової спроможності Учасник в складі тендерної пропозиції має надати: фінансову звітність, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Юридичні особи надають баланс та звіт про фінансові результати. Фізичні особи та фізичні особи підприємці надають податкові декларації, у яких зазначають обсяг свого оподатковуваного доходу. Звітність надається за останній звітний період, тобто за 2024 рік. Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства. Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання. Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі.» ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учасник в складі тендерної пропозиції не надав фінансову звітність, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі за останній звітний період, тобто за 2024 рік. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1. п.1.1., п. 1.2., п.1.3., п.1.4. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учасник має надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. надати скан-копії додатків № 1 та № 2 до договору № 16/11/18 ПС від 16.11.2018. 2. на підтвердження виконання договору № 16/11/18 ПС від 16.11.2018 надати скан-копію акту приймання виконаних робіт та вказати про нього в довідці за формою 1. 3. В графі «Назва необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника» форми 2 вказати назву обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 4. В графі «Назва та реквізити документа, що підтверджує належність **» форми 2 вказати назву та реквізити документа, що підтверджує належність (із зазначеннням номер та дата документа). 5. Підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування - не менше одного працівника. 6. В графі «Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом) *» форми 3 Учасник вказати документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо). 7. В графі «Інформація щодо освіти» форми 3 вказати документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо). 8. В графі «Інше» форми 3 вказати документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо) 9. Надати копію посвідчень про перевірку знань з охорони праці працівників відповідно до встановлених вимог. 10. Надати документи на підтвердження правовідносин учасника з працівником Коваленко О.І. 11.Надати фінансову звітність, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі за останній звітний період, тобто за 2024 рік.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.