Період оскарження умов закупівлі - по 08-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 205 003,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 025,02 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Заклад дошкільної освіти №8 "Золотий ключик" Нетішинської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 21340071 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Стасюк Олена Миколаївна |
| Телефон: | 380679884882 |
| E-mail: | dnz_center@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 30100, Україна, Хмельницька область,Нетішин, пров. Миру, 12 |
3 |
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно Додатку 2 Тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника наявний аналогічний договір за предметом закупівлі договору (Договір № 07-11-78 від 19 грудня 2024 року). Але Учасник у складі Тендерної пропозиції надав не всі додатки до нього. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, аналогічний договір з усіма додатками до нього.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.