Закупівлю оголошено - 08-01-2025, 17:06. Дата останніх змін - 05-03-2025, 00:00

Послуги з виконання робіт з реконструкції ТП-2525

Послуги з виконання робіт з реконструкції ТП-2525... Державна закупівля - UA-2025-01-08-008378-a Послуги з виконання робіт з реконструкції ТП-2525 від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" від 1/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-08-008378-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-01-2025, 17:06
по 15-01-2025, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-01-2025, 10:00
по 20-01-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-01-2025, 14:21
по 21-01-2025, 14:44

51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
8204379.36
8 204 379,36 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:41 021,90 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:133 Відділ закупівель
Телефон:380952500291
E-mail:tender133.1@ukroboronprom.com
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Лот 1.
8 204 379,36 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-01-2025, 14:21
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з виконання робіт з реконструкції ТП-2525

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 30-09-2025
51110000-6
Послуги зі встановлення електричного обладнання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛАНТІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-02-2025 по 28-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , ТОВ "НВП "ВОЛАНТІС"
Остаточна пропозиція:
8 036 371,36 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
8 036 371,36 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-02-25, 09:51:14
24

Шановний учаснику, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛАНТІС» За результатами конкурсу № UA-2025-01-08-008378-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче у таблиці документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2025-01-08-008378-a відсутні у складі поданих учасником документів: «Послуги з виконання робіт з реконструкції ТП-2525» 1. Невідповідність Відсутня довідка про виконання аналогічних договорів Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 1: «Довідка згідно з формою 1 з інформацією про виконання за 2020-2024 роки аналогічних* договорів (не менше 2-х договорів). *Аналогічним вважається договір виконання робіт з реконструкції ТП та/або за кодом 51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник надав довідку про наявність досвіду виконання договорів, які не є аналогічними до предмету закупівлі та коду ДК 51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання. На виконання вимоги учасник повинен надати довідку згідно з формою 1 з інформацією про виконання за 2020-2024 роки аналогічних* договорів (не менше 2-х договорів). *Аналогічним вважається договір виконання робіт з реконструкції ТП та/або за кодом 51110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання. 2. Невідповідність Відсутнє підтвердження виконання аналогічних договорів Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 2: «Додатково надаються лист-відгук принаймні від 1-го контрагента, зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічних Договорів та/або копії видаткових накладних (акти виконаних робіт) та/або інших документів, що підтверджують виконання зазначеного у довідці аналогічних договорів.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасником були надані листи-відгуки, які невідповідають будь-якому поняттю про офіційний документ. На виконання вимоги учасником додатково надаються лист-відгук принаймні від 1-го контрагента, зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічних Договорів та/або копії видаткових накладних (акти виконаних робіт) та/або інших документів, що підтверджують виконання зазначеного у довідці аналогічних договорів. 3. Невідповідність Відсутні копії посвідчень в повному обсязі Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 5: «Скановані копії посвідчень (діючих на момент проведення конкурсу та до завершення виконання робіт) та/або Протоколів (або витягів з Протоколів) про перевірку знань працівників згідно форми №2, на наступні навчання: - Правила охорони праці при виконання робіт на висоті; - Правила безпеки систем газопостачання (для виконання газополум’яних робіт); - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів; - Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; - Відмітки про перевірку знань при виконанні спеціальних робіт: ПБЕЕС (п.7.5; 7.6 випробування і вимірювання в електроустановках напругою до та понад 1000 В).». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасник надав копії посвідчень не в повному обсязі та не на всіх працівників, згідно запитуємих в довідці відповідно до форми №2. На виконання вимоги учасник повинен надати скановані копії посвідчень (діючих на момент проведення конкурсу та до завершення виконання робіт) та/або Протоколів (або витягів з Протоколів) про перевірку знань працівників згідно форми №2 , на наступні навчання: - Правила охорони праці при виконання робіт на висоті; - Правила безпеки систем газопостачання (для виконання газополум’яних робіт); - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів; - Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; - Відмітки про перевірку знань при виконанні спеціальних робіт: ПБЕЕС (п.7.5; 7.6 випробування і вимірювання в електроустановках напругою до та понад 1000 В). В разі закінчення строку дії посвідчень до завершення виконання робіт, надати гарантійний лист про отримання посвідчень, діючих до завершення виконання робіт. 4. Невідповідність Строк дії документів про атестацію вимірювальної техніки Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 7: «Копії документів про атестацію засобів вимірювальної техніки, що видане незалежним органом та дійсне на весь період виконання робіт.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасник надав документи, але дія деяких документів завершується ще до дати завершення робіт. На виконання вимоги учасник повинен надати підтвердження зобов’язань подовжити терміни дії документів, якщо наразі подовження не передбачено Законодавством. 5. Невідповідність Відсутня декларація, яка включає в себе вимогу відповідно до Конкурсної документації Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 8: «Сканована копія декларації (діючі на весь період виконання робіт) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці видана Учаснику органом Держпраці (Держгірпромнагляду) у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (в т.ч. зі змінами від 03.02.2021 №77) та/або Сканована копія дозвільного документу (діючого на весь період виконання робіт) у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (в т.ч. зі змінами від 03.02.2021 №77) з наступним переліком: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - зварювальні, газополум’яні роботи; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; - роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти; - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати скановану копія декларації (діючі на весь період виконання робіт) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці видана Учаснику органом Держпраці (Держгірпромнагляду) у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (в т.ч. зі змінами від 03.02.2021 №77) та/або Сканована копія дозвільного документу (діючого на весь період виконання робіт) у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (в т.ч. зі змінами від 03.02.2021 №77) включаючи земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою. 6. Невідповідність Відсутнє підтвердження технічному завданню Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 12: «На підтвердження технічному завданню (Додаток 3) до Конкурсної документації надаються розрахунково-кошторисні документи: -договірна ціна; -пояснювальна записка; -локальні кошториси; -розрахунок загальновиробничих витрат; - відомості ресурсів; -розрахунок адміністративних витрат (за наявності).». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасник надав тільки договірну ціну, в якій кінцева вартість не відповідає конкурсно-ціновій пропозиції. На виконання вимоги учасник повинен привести у відповідність та надати наступні розрахунково-кошторисні документи: -договірна ціна; -пояснювальна записка; -локальні кошториси; -розрахунок загальновиробничих витрат; - відомості ресурсів; -розрахунок адміністративних витрат (за наявності). У разі зміни ціни привести у відповідність і конкурсно-цінову пропозицію. 7. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження фінансової спроможності Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 12: «На підтвердження обороту за останній звітний період (2023 рік) та/або перше півріччя 2024 року на суму не менше 30 % від вартості поданої пропозиції учасник повинен надати: 1) якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 4 Додатку 2 Конкурсної документації…». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасник надав фінансову звітність за 9 місяців 2024 року. На виконання вимоги учасник повинен надати підтвердження обороту за останній звітний період (2023 рік) та/або перше півріччя 2024 року на суму не менше 30 % від вартості поданої пропозиції учасник повинен надати: 1) якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 4 Додатку 2 Конкурсної документації. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ 5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-02-25, 09:51:14
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Ім'я:
ТОВ "ІНТЕК ЕНЕРДЖІ ГРУПП"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-01-2025 по 29-01-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Києво-Святошинський р-н, село Софіївська Борщагівка, ХУТІР ФЕРМЕРСЬКИЙ, ВУЛИЦЯ ВИШНЕВА, будинок 12-А, 08131, Михайло Козак
Остаточна пропозиція:
7 536 487,23 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
7 536 487,23 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 10-02-25, 15:38:13
24

Шановний учаснику, ТОВ «ІНТЕК ЕНЕРДЖІ ГРУПП» За результатами конкурсу № UA-2025-01-08-008378-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче у таблиці документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2025-01-08-008378-a відсутні у складі поданих учасником документів: «Послуги з виконання робіт з реконструкції ТП-2525» 1. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності посвідчень про проходження навчання Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно пункту 5 Додатку 1 до Конкурсної документації: «Скановані копії посвідчень (діючих на момент проведення конкурсу та до завершення виконання робіт) та/або Протоколів (або витягів з Протоколів) про перевірку знань працівників згідно форми №2, на наступні навчання: - Правила охорони праці при виконання робіт на висоті; - Правила безпеки систем газопостачання (для виконання газополум’яних робіт); - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів; - Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; - Відмітки про перевірку знань при виконанні спеціальних робіт: ПБЕЕС (п.7.5; 7.6 випробування і вимірювання в електроустановках напругою до та понад 1000 В).». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасником було надано скановані копії посвідчень не в повному обсязі, а саме: - Правила охорони праці при виконання робіт на висоті – наявні лише для двох осіб; - Правила безпеки систем газопостачання (для виконання газополум’яних робіт) - відсутні; - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів – наявні лише для двох осіб; - Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском - відсутні; - Відмітки про перевірку знань при виконанні спеціальних робіт: ПБЕЕС (п.7.5; 7.6 випробування і вимірювання в електроустановках напругою до та понад 1000 В). - відсутні. На виконання вимоги учасник повинен надати скановані копії посвідчень відповідно до визначеного списку (пункт 5 до Додатку 1 до Конкурсної документації) на всіх працівників, зазначених у довідці згідно форми №2. 2. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності документів відповідно до свого статусу Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно пункту 10 Додатку 1 до Конкурсної документації: «Учасник надає наступні документи відповідно до свого статусу: 1) для юридичних осіб-резидентів: - витяг з ЄДР; - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство)...». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати витяг з ЄДР. 3. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження кошторисних розрахунків Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно пункту 12 Додатку 1 до Конкурсної документації: «На підтвердження технічному завданню (Додаток 3) до Конкурсної документації надаються розрахунково-кошторисні документи: -договірна ціна; -пояснювальна записка; -локальні кошториси; -розрахунок загальновиробничих витрат; - відомості ресурсів; -розрахунок адміністративних витрат (за наявності).» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасником були надані кошторисні розрахунки, в яких наявні неточності, а саме: Кошторис 02-002-001 Монтажні роботи 2. Відсутні об’єми робіт з прокладання кабеля в землі, а саме арк.15 26.3048.2019-ЕМ. Кошторис 02-002-002 Устаткування 2. Пункт 6: Камери збірні – входять до складу Розподільчого пристрою 10 кВ – об’єднати. Кошторис 02-002-002 Архітектурно-будівельні рішення 7. Відсутнє розділення на пункти згідно 26.3048.2019-АБ; 8. Відсутні об’єми з улаштування стін; 9. Відкоригувати кількість воріт, дверей, решіток; 10. Розрахувати покрівлю згідно арк.5 26.3048.2019-АБ; 11. Цоколь і відмостку привести до відповідності; 12. Внутрішнє оздоблення розрахувати згідно площі арк.8 26.3048.2019-АБ. На виконання вимоги учасник повинен надати оновлені кошторисні розрахунки з відповідними змінами, а саме: -договірна ціна; -пояснювальна записка; -локальні кошториси; -розрахунок загальновиробничих витрат; - відомості ресурсів; -розрахунок адміністративних витрат (за наявності). Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ 5 Конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-02-25, 15:38:13

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ІНТЕК ЕНЕРДЖІ ГРУПП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
7 536 487,23 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
7 536 487,23 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-01-2025, 20:25:34
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛАНТІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 036 371,36 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
8 036 371,36 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВ "НВП "Волантіс"
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-01-2025, 18:09:02
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:06:47
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:06:47
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:06:47
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:06:47
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        sign.p7s
        Оголошення про проведення закупівлі
        приватнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:06:53
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:08-01-2025, 17:06:47
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Лот 1.
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Форма забезпечення
              Гарантія фінансової установи
              Види забезпечення: гарантія банку, страхової організації, іншої фінансової установи або застава — на вибір учасника.
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:06:47
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              30
              Пошук... день
              день
              Ця гарантія набуває чинності з дати підписання (дата повинна перевищувати строк дії Договору не менше ніж на один місяць)
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:06:47
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-01-2025, 17:06:47
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ