Період оскарження умов закупівлі - по 11-12-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 447 894,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 239,47 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради» |
| ЄДРПОУ: | 36421504 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бібікова Ганна Сергіївна |
| Телефон: | +380522332050 |
| E-mail: | kzpl@online.ua |
| Місцезнаходження: | 25009, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, вул.Габдрахманова, буд.5 |
10 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Згідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-03-019229-а, у зв’язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів/робіт/послуг.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-01-2025, 00:00
Період оскарження:
з 13-01-2025, 15:28 по 24-01-2025, 00:00
Документи:
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО» у процедурі закупівлі № UA-2024-12-03-019229-а виявлено наступні невідповідності. Згідно Додатку №1 до Тендерної документації на підтвердження відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати : довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування (в тому числі у разі залучення орендованих обладнання й матеріально-технічної бази або обладнання й матеріально-технічної бази субпідрядних організацій). Зазначені в довідці обладнання та матеріально-технічна база мають підтверджувати спроможність Учасника виконати всі зобов’язання за договором. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (далі - Довідка) (вих.№13-12/55/07-10-0500 від 13.12.202р.), в якій обладнання з п.1 по п.20 зазначено, як власне, та видаткову накладну № 23 від 07.08.2024р. з переліком обладнання, що відрізняється від обладнання зазначеного в Довідці, а саме: в Довідці відсутня позиція 21.Пістолет монтажний (для герметика) Intertool PT-0601. Таким чином, між Довідкою та видатковою накладною є невідповідність. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази. Згідно Додатку №2 до Тендерної документації (редакція від 06.12.2024р.) та на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів або підсумкову відомість ресурсів), дефектний акт. Учасником були надані зазначені вище документи, але під час їх підготовки було допущено технічну помилку, а саме, не вірно зазначено найменування обладнання: замість - Гучномовець 6АС100ПН-2 було зазначено Гучномовець 9АС100ПН-2. Для усунення зазначеної не відповідності просимо Учасника надати оновлену документацію з вірною назвою обладнання. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи, вищевикладене, просимо ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО» усунути невідповідність протягом 24 години.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.