Період оскарження умов закупівлі - по 21-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 116 870,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 584,35 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад освіти "Першотравенський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Берегиня" Дніпропетровської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 20250549 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталя Бондаренко |
| Телефон: | +380563353384, +380664486471 |
| E-mail: | 202505492000@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 52800, Україна, Дніпропетровська область,м. Першотравенськ, вул. Шкільна,12 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Згідно Додатку 2 ТД п.1.1 необхідно додати: 1.1. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт/надання послуг, учасник процедури закупівлі має надати Довідку за формою 1, яка містить інформацію про наявність основних будівельних машин, механізмів, устаткування тощо. 2) Згідно Додатку 2 ТД п.2 необхідно додати кваліфікаційний сертифікат: Обов’язкова наявність працівників: 1. Інженер з проектно-кошторисної документації (для підтвердження кваліфікації зазначеного працівника, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати кваліфікаційний сертифікат та (в разі отримання сертифікату більш ніж 5 років назад) свідоцтво про підвищення кваліфікації. 3) Згідно Додатку 2 ТД п.3 необхідно додати п.3.1.2. додатки аналогічного договору: 3.1.2. Копію договору в повному обсязі (з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору). 4) Згідно Додатку 3 ТД п.8 необхідно додати: 8. Інформація про залучення/незалучення субпідрядника/співвиконавця (пункт 7 розділу ІІІ тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.