Період оскарження умов закупівлі - по 01-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 151 395,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 756,98 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 37498536 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ілинич Михайло Петрович |
Телефон: | +380988907963 |
E-mail: | sv.tender106@gmail.com |
Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
3 |
Затверджено Протоколом уповноваженої особи № 490 від 07.08.2024 Уповноважена особа __________________ М. ІЛИНИЧ Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - Послуги з підключення джерела резервного живлення в СШ-15 за адресою: проспект. Берестейський, 113 у Святошинському районі м. Києва (код ДК 021:2015: 51110000-6 - Послуги зі встановлення електричного обладнання), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № Ідентифікатор закупівлі : UA-2024-07-25-007691-a Замовник: Управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: ТОВ "СІТІ ЕНЕРДЖІ" код ЄДРПОУ 39844689, Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СІТІ ЕНЕРДЖІ" код ЄДРПОУ 39844689, (далі - Учасник), щодо процедури відкритих торгів з Особливостями на закупівлю - Послуги з підключення джерела резервного живлення в СШ-15 за адресою: проспект. Берестейський, 113 у Святошинському районі м. Києва (код ДК 021:2015: 51110000-6 - Послуги зі встановлення електричного обладнання), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-25-007691-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до пункту 19 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати наступні документи: Форма “Тендерна пропозиція” подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі необхідні графи. Тендерна пропозиція Ми, (найменування Учасника), надаємо свою тендерну пропозицію щодо участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю: _______________________________________ _____________________________________________________________________________________ згідно з технічними та іншими вимогами Замовника. Вивчивши тендерну документацію та інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики, на виконання зазначеного вище маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору про закупівлю послуг. 1. Повне найменування учасника __________________________________________________ 2. Адреса (місце знаходження)_____________________________________________________ 3. Телефон/факс ________________________________________________________________ 4. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові) _______________________________________ 5. Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), адреса підприємства, ____________________________________________________________ 6. Уповноважений представник учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі __________________________________________________________ 7. Додаткові відомості __________________________________________________________ 8. Вартість: пропозиції становить:_______________________________________________ Загальна сума літерами _________________________________________ Учасник вказує загальну вартість пропозиції на послуги, відповідно до кошторисного розрахунку. Ціни вказуються з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені залежно від потреб Замовника та реального фінансування видатків. У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Ми погоджуємося з умовами, що ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь- якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами. Ми розуміємо та погоджуємося, що Ви можете відмінити процедуру закупівлі у разі наявності обставин для цього згідно із Законом. Якщо нас визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати договір із замовником не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електроннній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації. МП (Підпис керівника підприємства, організації, установи) Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (у разі наявності). Примітка: • Учасники повинні дотримуватись встановленої форми. • Внесення в форму «Тендерна пропозиція» будь-яких змін неприпустимо. • Заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим. • Якщо Учасник не являється платником податку на додану вартість або звільнений від податків, у складі своєї пропозиції такий Учасник надає всі відповідні документи або пояснювальні записки. • Учасник який не являється платником податку на додану вартість «загальна вартість грн.» вказується без ПДВ. • Вартість пропозиції Учасника повинна включати витрати на страхування (у разі потреби), сплату податків та інших обов’язкових платежів, відповідно до чинного законодавства, тощо. Тендерна пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів. Відповідальність за помилки друку у документах, наданих Замовнику через електронну систему закупівель та підписаних відповідним чином, несе Учасник. На виконання даної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «57 Тендерна пропозиція.pdf», що містить форму тендерна пропозиція від 31.07.2024 № 5731, яка не відповідає вимогам тендерної документації. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: Форму “Тендерна пропозиція” подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі необхідні графи. Тендерна пропозиція Ми, (найменування Учасника), надаємо свою тендерну пропозицію щодо участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю: _______________________________________ _____________________________________________________________________________________ згідно з технічними та іншими вимогами Замовника. Вивчивши тендерну документацію та інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики, на виконання зазначеного вище маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору про закупівлю послуг. 9. Повне найменування учасника __________________________________________________ 10. Адреса (місце знаходження)_____________________________________________________ 11. Телефон/факс ________________________________________________________________ 12. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові) _______________________________________ 13. Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), адреса підприємства, ____________________________________________________________ 14. Уповноважений представник учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі __________________________________________________________ 15. Додаткові відомості __________________________________________________________ 16. Вартість: пропозиції становить:_______________________________________________ Загальна сума літерами _________________________________________ Учасник вказує загальну вартість пропозиції на послуги, відповідно до кошторисного розрахунку. Ціни вказуються з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені залежно від потреб Замовника та реального фінансування видатків. У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Ми погоджуємося з умовами, що ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь- якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами. Ми розуміємо та погоджуємося, що Ви можете відмінити процедуру закупівлі у разі наявності обставин для цього згідно із Законом. Якщо нас визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати договір із замовником не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електроннній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації. МП (Підпис керівника підприємства, організації, установи) Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (у разі наявності). Примітка: • Учасники повинні дотримуватись встановленої форми. • Внесення в форму «Тендерна пропозиція» будь-яких змін неприпустимо. • Заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим. • Якщо Учасник не являється платником податку на додану вартість або звільнений від податків, у складі своєї пропозиції такий Учасник надає всі відповідні документи або пояснювальні записки. • Учасник який не являється платником податку на додану вартість «загальна вартість грн.» вказується без ПДВ. • Вартість пропозиції Учасника повинна включати витрати на страхування (у разі потреби), сплату податків та інших обов’язкових платежів, відповідно до чинного законодавства, тощо. Тендерна пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів. Відповідальність за помилки друку у документах, наданих Замовнику через електронну систему закупівель та підписаних відповідним чином, несе Учасник.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.