Період оскарження умов закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 50 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
ЄДРПОУ: | 31024875 Досьє YouControl |
Контактна особа: | МОСТОВЕНКО Олександр Петрович |
Телефон: | 380637290245 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03186, Україна, м. Київ,вулиця Левка Мацієвича, будинок 3 |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: виявлена невідповідність №1: відповідно до пункту 2 розділу I Додатку 2 тендерної документації на підтвердження наявності в Учасника закупівлі, та/або у кожного субпідрядника/співвиконавця, спроможності якого Учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації (якщо залучається), працівників відповідної кваліфікації (не менше п’яти працівників), які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен був у складі своє тендерної пропозиції завантажити в електронну систему закупівель наступні документи: 1) Довідка або лист у довільній формі за підписом Уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання) на фірмовому бланку (за наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору; 2) На підтвердження кваліфікації працівників зазначених в наданій довідці Учасником надається: - копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод), або копії наказів про призначення; - копії документів про освіту щодо працівників, зазначених в довідці; - копію чинного Кваліфікаційного сертифікату інженера – проектувальника (не менше одного); - копію(-ії) сертифікату(-ів) про проходження навчання від не менш як будь-якого одного виробника камер надається(-ються) на не менш ніж чотирьох осіб, зазначених в довідці; - копію (-ії) сертифікату (-ів) про проходження навчання від не менш як будь-якого одного виробника активного мережевого обладнання (надається (-ються) на не менш ніж трьох осіб, зазначених в довідці; - посвідчення працівників щодо наявності дозволів (посвідчень) про можливість виконання робіт на висоті (не менше ніж на чотирьох осіб, зазначених у довідці); - посвідчення працівників щодо наявності дозволів (посвідчень) з кваліфікаційною групою з електробезпеки (безпечна експлуатація електроустановок до 1000 В) споживачів згідно вимог НПАОП 40.1-1.21-98 (не менше ніж на чотирьох осіб, зазначених у довідці) Учасником завантажено в електронну систему закупівель документ «5_Довідка про кваліфікацію працівників.pdf», в якому зазначена освіта та спеціальність працівників. Водночас завантажено документ «6_7_4_Копії дипломів працівників.pdf», в якому надано копії дипломів працівників Яцков Григорій Володимирович та Діченко Ігор Анатолійович. Освіта зазначених працівників згідно дипломів не відповідає освіті, зазначеній в документі «5_Довідка про кваліфікацію працівників.pdf». Для усунення виявленої невідповідності учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель новий документ «5_Довідка про кваліфікацію працівників.pdf», де буде зазначена освіта працівників Яцков Григорій Володимирович та Діченко Ігор Анатолійович відповідно до наданих дипломів. виявлена невідповідність №2: відповідно до Додатку 5 тендерної документації Учасником необхідно було завантажити у складі своєї тендерної пропозиції файл «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (КОМЕРЦІЙНА ЧАСТИНА)», де необхідно було заповнити РОЗДІЛ І СПЕЦИФІКАЦІЯ. Проте учасником завантажено в електронну систему закупівель документ «Тендерна пропозиція_ком часть_ послуга.pdf», де некоректно зазначено найменування послуг та ціни за одну послугу відповідно. Для усунення виявленої невідповідності учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель новий документ «Тендерна пропозиція_ком часть_ послуга.pdf» з виправленими найменуваннями послуг та цін за одну послугу відповідно . виявлена невідповідність №3: відповідно до пункту 3 Розділу ІІ Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель Авторизаційний лист від будь-якого одного виробника відеокамер (або офіційного представництва виробника в Україні), які пропонуються до монтажу, про підтвердження повноважень Учасника на кваліфікований монтаж, подальше технічне обслуговування обладнання Учасником та підтвердження гарантійних зобов’язань. Учасником завантажено в електронну систему закупівель документ «12_1_Віатек_АвторизЛист_Hikvision_Mikrotik.pdf», яким підтверджуються повноваження Партнера на постачання оригінальної продукції HANGZHOU HIKVISION TECHNOLOGY CO.LTD та Microtiks, SIA, монтаж, технічне обслуговування та гарантійну підтримку обладнання/програмного забезпечення із збереженням гарантійних зобов’язань виробника (HANGZHOU HIKVISION TECHNOLOGY CO.LTD). Проте Учасником не надано документів, які підтверджують, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІАТЕК» дійсно є офіційним представництвом (дистриб'ютором) виробника HANGZHOU HIKVISION TECHNOLOGY CO.LTD та Microtiks, SIA в Україні. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель будь-який документ від виробника запропонованого товару, який підтверджує, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІАТЕК» дійсно є офіційним представництвом (дистриб'ютором) виробника HANGZHOU HIKVISION TECHNOLOGY CO.LTD та Microtiks, SIA в Україні.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.