Період оскарження умов закупівлі - по 21-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 280 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 400,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02142325 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Оболоник |
| Телефон: | +380677723179 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27 |
1 |
Керуючись п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Шановний Учасник! Вам необхідно усунути наступні невідповідностей в електронній системі закупівель: 1. Відповідно до пп.4.10. Додатку 3 тендерної документації, Учасник повинен в складі пропозиції надати протокол ознайомлення з об’єктами та обсягом робіт, згідно Додатку № 8, підписаний представником та скріплений печаткою закладу Замовника (складений в результаті попереднього виїзду Учасника на об’єкт Замовника).
Керуючись п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Шановний Учасник! Вам необхідно усунути наступні невідповідностей в електронній системі закупівель: 1. Відповідно до п.2 Додатку 3 тендерної документації, Учасник повинен надати: 1.1. Довідка відповідно до Додатку 2, що містить інформацію про підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яких планується залучити до виконання договору. У довідці Учасника зазначено, що працівник Сєрих Д.А. має посаду інженера-енергетика. У наказі про призначення від 01.09.2021 № 01/09-1/21-П вказано, що Сєрих Дмитра Анатолійовича прийнято на посаду інженера-механіка. 2. Виправити невідповідності в наданій інформації, яка вимагалась відповідно до п.3 Додатку 3 тендерної документації, а саме: замінити всі документи відповідно до цього пункту, так як в акті наданих послуг зазначено некоректну інформацію щодо номеру виконаного договору, а також дата вихідного номеру листа-відгука не може бути раніше за дату укладення договору: 3.1.Довідка відповідно до Додатку 3, з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням номеру та дати договору, виконаної суми. Надати копію виконаного договору з усіма додатками. Для підтвердження виконання наданого договору, Учасник повинен надати: - акти виконаних робіт/наданих послуг; Неповне виконання договору є підставою для відхилення Учасника. Аналогічним вважається договір відповідно до коду ДК предмету закупівлі 51110000-6 — Послуги зі встановлення електричного обладнання та/або по предмету закупівлі «Послуги з встановлення та підключення джерел резервного живлення (генераторів)». 3.2. Лист-відгук щодо повного виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням номеру та дати договору, виконаної суми. 3. Надати копію витягу з Реєстру платників єдиного податку чинного на дату подання тендерної пропозиції. 4. Для підтвердження законодавчих підстав для виконання даного виду послуг, Учасник повинен надати копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в якому буде зазначений КВЕД 43.21: Електромонтажні роботи. 5. Відповідно до пп.4.10. Додатку 3 тендерної документації, Учасник повинен в складі пропозиції надати протокол ознайомлення з об’єктами та обсягом робіт, згідно Додатку № 8, підписаний представником та скріплений печаткою закладу Замовника (складений в результаті попереднього виїзду Учасника на об’єкт Замовника).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.