Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 230 468,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 152,34 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 6 000,00 UAH |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
ЄДРПОУ: | 44496574 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Федорович Людмила Михайлівна |
Телефон: | +380322581125 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область,Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
0 |
Для виправлення не відповідностей Учаснику необхідно надати: Відповідно до Додатку 1 тендерної документації учаснику необхідно надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Учасником у систему закупівель завантажено електронний файл «Д-ка про наявн.обл.та м.тех.бази.PDF» при цьому у вказаному файлі до п.1.2 вказано не вірний номер договору. Так як вказана техніка орендована по договору 011222/1. Крім того, учасником у вищевказаному файлі вказано про наявність у власності Лази монтерські ЛМ-3У в кількості 5 од. Проте учасником в процедуру закупівлі підтверджено про право користування лише Лази монтерські ЛМ-3У в кількості 3 од. Таким чином, учаснику необхідно виправити п.1.2 щодо номеру укладеного договору та надати підтвердження Лази монтерські ЛМ-3У в повному обсязі, а саме 5 одиниць. Відповідно до Додатку 1 розділу 3 наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учаснику необхідно надати Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасником до процедури закупівлі завантажено електронний файл «Д-ка про викон.аналог.договорів.PDF» у якому вказано досвід про виконання аналогічних договорів. На виконання Додатку 1 розділу 3 наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учаснику необхідно надати скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Учасником у вищезгаданому файлі вказано про виконання аналогічного договору укладеного від 08.05.2018 №07/05-18 між КНП «8-ма міська клінічна лікарня м. Львова» та учасником. При цьому не надано посилання на відгук на вказаний договір. Учаснику необхідно надати відгук від КНП «8-ма міська клінічна лікарня м. Львова» або правонаступником вказаної установи по вищезгаданому Договору. - Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Проте, ПП "ЕЛЕКТРОТЕХНІКА ХХІ" до процедури закупівлі вищевказаної довідки не надано. Таким чином, ПП "ЕЛЕКТРОТЕХНІКА ХХІ" необхідно підтвердити щодо відсутності підстави для відмови учасника процедури закупівлі передбаченої, в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. - Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.