Період оскарження умов закупівлі - по 23-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 0504d5c705ff46d3869911689ba56eff
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 380 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 37498536 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ілинич Михайло Петрович |
Телефон: | +380988907963 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
В електронній системі закупівель оголошено тендерну закупівлю відкриті торги з особливостями щодо закупівлі Послуги із встановлення приладів обліку електричної енергії на харчоблоках) код ДК 021:2015 51110000-6 - Послуги зі встановлення електричного обладнання, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-18-013234-a. Станом на 23.05.2023 з’ясовано, що найменування предмету закупівлі Послуги із встановлення приладів обліку електричної енергії на харчоблоках) код ДК 021:2015 51110000-6 - Послуги зі встановлення електричного обладнання із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає послугам, що планується фактично придбати, відповідно до додатку 4 тендерної документації, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-18-013234-a. Відповідно до підпункту 5 пункту 21 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, чинних на дату оголошення даної закупівлі Договір про закупівлю є нікчемним у разі коли найменування предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Також відповідно до пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, чинних на дату оголошення даної закупівлі «Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.» Отже виникла потреба у відміні цієї процедури через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи вище зазначене, відповідно до підпункту 2 пункту 47 особливостей замовник відміняє відкриті торги з особливостями Послуги із встановлення приладів обліку електричної енергії на харчоблоках) код ДК 021:2015 51110000-6 - Послуги зі встановлення електричного обладнання, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-18-013234-a.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-06-2023, 00:01
Період оскарження:
з 23-05-2023, 16:26 по 03-06-2023, 00:00
Документи: