Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 20-03-2023, 00:00
Закупівля здійснюється на підставі Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження Постанови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , обгрунтування до закупівлі буде опубліковано на вебпорталі замовника згідно законодавства за посиланням http://vradiivka-osvita.edukit.mk.ua/derzhavni_zakupivli/, ціна товару, яка є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі не приймається.
ID закупівлі: 81824f66272c458b9673f7ecb871f1db
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 430 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 5 000,00 UAH |
Замовник: | Відділ освіти Врадіївської селищної ради |
ЄДРПОУ: | 44004664 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Руденко Юлія Юріївна |
Телефон: | +380667804617 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 56301, Україна, Миколаївська область,смт Врадіївка, вул. Незалежності,104 |
6 |
Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією та додатками до неї, а саме: 1. Відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати: «Інформаційна довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою» Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачалось, що Учасник у складі пропозиції підтверджує наявність інженерів проектувальників (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) та інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) шляхом надання: Копії сертифікату інженера проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки)) та копії сертифікату інженера проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації). Відповідно до вимог підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати: «Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації зазначених в довідці (копії наказів/ цивільно-правові договори щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод).». На підтвердження наявності інженерів проектувальників учасником процедури закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР» було надано кваліфікаційні сертифікати (Лаш Б.М. та Охрімчук Л.В.), але інформація щодо проектувальників не була зазначена в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. До того ж учасником ТОВ «ТОП ФАЄР» не надано документів , що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації (копії наказів/ цивільно-правові договори щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод), у тому числі щодо інженерів проектувальників. 2. Відповідно до вимог Додатком 3 до тендерної документації передбачалось: Зазначений кошторисний розрахунок повиннен бути складений відповідно до Специфікації обладнання, виробів та матеріалів, що завантажена окремим файлом («Специфікація.pdf») з застосуванням програмного комплексу АВК або аналогу (з обов’язковим наданням копії чинної ліцензії зазначеного вище програмного комплексу) та складений відповідно до до настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Вид договірної ціни – динамічна. Учасник процедури закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР» надав ліцензію АВК замовником, якої є ТОВ «УКРТЕХНОБЕЗ», яка орендована ТОВ «ТОП ФАЄР» згідно договору оренди. Згідно тексту зазначеної ліцензії «Ліцензія № 01/42195 (на використання ПК АВК-5 у власному виробництві, без права передачі третім особам).». Згідно інформації, зо міститься у публічному доступі Виняткові майнові права на комп'ютерну програму "Програмний комплекс АВК5 "Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації" належать ТОВ "НВФ "АВК Созидатель" на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію авторського права на твір №25594 від 09.09.2008р. Тобто ТОВ "НВФ "АВК Созидатель" надає право на користування вищезазначеним ПК для суб’єктів господарювання шляхом надання їм ліцензійної картки-дозволу на користування ПК АВК-5 з вказаним терміном її дії. ТОВ «УКРТЕХНОБЕЗ» не має права передачі зазначеної ліцензійної картки-дозволу третім особам. 3. Відповідно до вимог Додатком 5 до тендерної документації передбачалось: Учасник повинен надати в складі пропозиції довідку з обслуговуючого банку про наявність залишку коштів на рахунку в розмірі не менше семидесяти відсотків очікуваної вартості предмета закупівлі (довідка повинна бути видана в період прийому пропозицій цієї закупівлі). Учасник процедури закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР» не надав зазначеного документу. У зв’язку з вищевикладеним, для усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, учаснику процедури закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР» необхідно надати: 1. Для усунення невідповідностей, що зазначені в пункті 1: Надати оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвідмз зазначення інформації про інженерів проектувальників (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) та інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації). На виконання вимог підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на працівників відповідної кваліфікації зазначених в довідці, у тому числі на інженерів проектувальників надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації (копії наказів/ цивільно-правові договори щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод). 2. Для усунення невідповідностей, що зазначені в пункті 2: Надати копію ліцензійної картки-дозволу на користування ПК АВК-5 або аналогу, що видана на учасника процедури закупівлі, а саме на ТОВ «ТОП ФАЄР». 3. Для усунення невідповідностей, що зазначені в пункті 3: Надати довідку з обслуговуючого банку про наявність залишку коштів на рахунку в розмірі не менше семидесяти відсотків очікуваної вартості предмета закупівлі (довідка повинна бути видана в період прийому пропозицій цієї закупівлі).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.