Закупівлю оголошено - 21-11-2025, 13:23. Дата останніх змін - 21-11-2025, 13:23

послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва за кодом ДК CPV ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»

послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Ки... Державна закупівля - UA-2025-11-21-008830-a послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва за кодом ДК CPV ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" від 11/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-21-008830-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-21-010564-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-11-2025, 13:23
по 26-11-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-11-2025, 13:23
по 29-11-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 01-12-2025, 11:20

Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
30384108.84
30 384 108,84 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:303 841,09 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:303 841,09 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
ЄДРПОУ:35756919 Досьє YouControl
Контактна особа:Андреєв Володимир Володимирович
Телефон:+380442494696
E-mail:kp_kksolom@kyivcity.gov.ua
Місцезнаходження:
03186, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ ЛЕВКА МАЦІЄВИЧА, будинок 6
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
послуги з повного технічного о ...
30 384 108,84 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 01-12-2025, 11:20
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

послуга з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва

1
послуга
Україна Відповідно до документації
з 01-01-2026 по 31-12-2026
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 13:23:49
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 13:23:21
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 13:23:20
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 13:23:19
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 13:23:22
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 13:23:17
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 13:23:16
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 13:23:15
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 13:23:13
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 13:23:13
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 13:23:12
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 13:23:16
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 13:23:14
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 13:23:18

                          Електронні тендерні вимоги

                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          3. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          4. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          5. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          7. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          8. Наявність антикорупційної програми
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          2. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          120
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          3. Забезпечення тендерних пропозицій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва за кодом ДК CPV ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 303841,09 грн (1% від очікуваної вартості) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Електронна банківська гарантія має бути оформлена з урахуванням Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – Вимоги). 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія*; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Категорія Замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. Якщо учасник надає гарантію в електронній формі, то у Формі, встановленої у Додатку 5 до Тендерної документації, учасником не заповнюється та видаляється текст «Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка (у разі наявності))» До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Поштова та юридична адреса: 03186 м. Київ вул. Левка Мацієвича, 6 п/р UA403204780000000026000261583 АБ «Укргазбанк» м. Києва МФО 320478 код ЄДРПОУ 35756919 ІПН № 357569126583 Платник податку на загальних підставах Суб'єкт великого підприємництва e-mail: kp_kksolom@kyivcity.gov.ua Тел. (044) 249-46-96
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Забезпечення тендерної пропозиції , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 303841,09 грн (1% від очікуваної вартості) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Електронна банківська гарантія має бути оформлена з урахуванням Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – Вимоги). 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія*; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Категорія Замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. Якщо учасник надає гарантію в електронній формі, то у Формі, встановленої у Додатку 5 до Тендерної документації, учасником не заповнюється та видаляється текст «Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка (у разі наявності))» До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Поштова та юридична адреса: 03186 м. Київ вул. Левка Мацієвича, 6 п/р UA403204780000000026000261583 АБ «Укргазбанк» м. Києва МФО 320478 код ЄДРПОУ 35756919 ІПН № 357569126583 Платник податку на загальних підставах Суб'єкт великого підприємництва e-mail: kp_kksolom@kyivcity.gov.ua Тел. (044) 249-46-96
                          Документ
                          Забезпечення тендерної пропозиції
                          Забезпечення тендерної пропозиції
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва за кодом ДК CPV ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                          2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва за кодом ДК CPV ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. , 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника приміщення (власні/орендовані/ за договором про надання послуг), необхідного для виконання умов договору, підтверджена оригіналом документа на право власності, та/ або право користування таким приміщенням, та /або договором про надання послуг (договір повинен бути чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій).У довідці має бути зазначено про наявність у учасника сервісного центру (на підтвердження у тендерній пропозиції надається копія(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) право власності учасника або право користування учасника приміщенням для розміщення сервісного центру (договір оренди/суборенди або лізингу тощо, які мають бути чинними на кінцеву дату подання тендерних пропозицій)), а також про наявність у учасника не менше двох опорних пунктів, розташованих на території м. Києва (на підтвердження у тендерній пропозиції надається копія(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) право власності учасника або право користування учасника приміщеннями для розміщення таких опорних пунктів (договір оренди/суборенди або лізингу тощо, які мають бути чинними на кінцеву дату подання тендерних пропозицій)). 1.2. Довідка про наявність обладнання, машин (автомобілів), механізмів, що підтверджують можливість надання послуг за встановленою формою: № з/п Найменування обладнання, машин і механізмів Кількість, шт. 1 2 3 1. Власні 2. Орендовані, лізинг, послуги тощо 3. Обладнання, машини і механізми субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів) (у разі залучення) * - у разі незалучення субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів), розділ 3 таблиці не видаляється, а ставиться відмітка: «не залучаються» або прочерк тощо; - у розділі 3 даної довідки вказується інформація, у разі залучення спроможностей субпідрядника/співвиконавця. У разі незалучення учасником обладнання, машин і механізмів за договором(ами) оренди, лізингу, послуг тощо, розділ 2 таблиці не видаляється, а ставиться відмітка: «не залучаються» або прочерк тощо. У довідці повинно бути зазначено про наявність в учасника не менше трьох автомобілів (власних або орендованих) 1.3. Для підтвердження наявності: 1) власного обладнання, машин (автомобілів) та механізмів вказаних у Довідці, складеній відповідно до пп. 1.2 п. 1 Розділу 1 цього Додатку до Тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації - копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію; - на інше обладнання, машини та механізми, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України - оборотно-сальдову відомість або витяг з неї, сформовану/ий не раніше дати оприлюднення оголошення із вказанням дати складання, яка/ий підтверджуватиме знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника; 2) у разі наявності залученого обладнання, машин (автомобілів) та механізмів, вказаних у розділах 2,3 Довідки, складеної відповідно до пп. 1.2 п. 1 Розділу 1 цього Додатку до Тендерної документації, учасник повинен надати: - оригінали договорів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчують право користування. Договори оренди або лізингу, або послуг тощо, надані учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути чинними станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - акт(и) приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(-ють) факт отримання учасником такого обладнання, машин та механізмів до договорів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва за кодом ДК CPV ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , 2.1. Довідка у довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 20 електромеханіків з ліфтів не нижче 3 розряду з повною зайнятістю, та не менше 3 водіїв автотранспортних засобів з повною зайнятістю), що мають необхідні знання та досвід надання послуг згідно предмету закупівлі, за наступною формою: 2.2. Для підтвердження кваліфікації електромеханіків з ліфтів, зазначених у довідці, складеній згідно пп. 2.1 п. 2 Розділу 1 цього Додатку Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надаються оригінали або копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів перевірки знань з питань охорони праці, якими підтверджується проходження такими працівниками перевірки знань з питань охорони праці (зокрема, НПАОП 0.00-1.80-18 та НПАОП 0.00-1.02-08), а також оригінали або копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів перевірки знань вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) та Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС) (група з електробезпеки має бути не нижче III). Посвідчення та протоколи/витяги з протоколів мають бути чинними на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Також для підтвердження кваліфікації електромеханіків з ліфтів, зазначених у довідці, складеній згідно пп. 2.1 п. 2 Розділу 1 цього Додатку Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надаються копії посвідчень, або свідоцтв, або сертифікатів, виданих навчальним центром/навчальним підприємством або іншим навчальним закладом, та протоколів/витягів з протоколів, що підтверджують присвоєння/здобуття/підтвердження професії/кваліфікації/професійної компетентності електромеханіка з ліфтів не нижче 3 розряду. 2.3. Для підтвердження наявності у учасника працівників, зазначених у довідці, складеній згідно пп. 2.1 п. 2 Розділу 1 цього Додатку Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається сканкопія оригіналу Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами), за останній звітний період (оригінал чи копію зазначеного документу разом з Додатками Д1, 4ДФ, Д5, та разом з електронною квитанцією про її прийняття уповноваженим органом). Якщо працівники були прийняті на роботу після закінчення останнього звітного періоду, за який подається Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, учасником, для підтвердження наявності таких працівників, додатково у складі тендерної пропозиції подається довідка у довільній формі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові таких прийнятих осіб. Також на таких працівників, що були прийняті на роботу після закінчення останнього звітного періоду, за який подається Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту, форма якого затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2025 № 184), разом з квитанцією про прийняття такого повідомлення. 2.4. У складі тендерної пропозиції надаються оригінали або копії документів, які підтверджують наявність у учасника працівників, зазначених у довідці, складеній згідно пп. 2.1 п. 2 Розділу 1 цього Додатку Тендерної документації (або накази про прийняття на роботу, або накази про переведення тощо, або оригінали першої сторінки та сторінки трудової книжки з інформацією про працевлаштування вказаних у довідках працівників, або цивільно-правові угоди тощо) відповідно до КЗпП, ЦКУ.
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва за кодом ДК CPV ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору , 3.1. Довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору*, укладеного у період з 2022 по 2025 рр**, складена за встановленою формою: Назва Контрагента, код ЄДРПОУ Номер та дата договору Предмет договору Інформація про Контрагента: адреса, номер телефону 3.2 Оригінал аналогічного договору, інформація про який зазначена учасником у довідці, складеній згідно пп. 3.1 п. 3 Розділу 1 цього Додатку до Тендерної документації. 3.3 Лист – відгук (позитивний) від контрагента щодо повного виконання аналогічного договору, інформація про який зазначена учасником у довідці, складеній згідно пп. 3.1 п. 3 Розділу 1 цього Додатку до Тендерної документації, підписаний керівником або іншою уповноваженою особою цього контрагента за аналогічним договором. *Під аналогічним договором розуміється договір, за яким надавались послуги з повного технічного обслуговування не менше 665 ліфтів у будинках житлового фонду. Договір має бути виконаним та строк його дії має бути завершеним. ** Учасник самостійно визначає, за який (які) із зазначених років подає інформацію.
                          4. Наявність фінансової спроможності
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва за кодом ДК CPV ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність фінансової спроможності
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-11-2025, 13:23:22
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Наявність фінансової спроможності , 4.1. «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2024 рік (для юридичних осіб) або «Фінансова звітність малого підприємства» за 2024 рік (для юридичних осіб – малих підприємств). Належною фінансовою спроможністю вважатиметься річний дохід (код рядка 2000 фінансової звітності) учасника в обсязі не менше 99% очікуваної вартості даного предмету закупівлі, про що надається відповідна довідка за підписом уповноваженої особи учасника, яка має право підпису документів тендерної пропозиції, та скріплена печаткою (у разі наявності). 4.2. Декларація про доходи (форма №1) за 2024 рік (для фізичних осіб), або звіт суб’єкта малого підприємництва – платника єдиного податку за 2024 рік (для платників єдиного податку). 4.3. Якщо учасник є новоствореною особою і ще не складав та не подавав фінансову звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає довідку (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ