Закупівлю оголошено - 11-11-2025, 20:49. Дата останніх змін - 11-11-2025, 20:50

Повне технічне обслуговування ліфтів житлових будинків Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015 (CVP) 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» ЛОТи 1,2: ЛОТ 1 Повне технічне обслуговування 543 ліфтів у будинках житлового масиву «Лісовий» та с. Биківня Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015 (CVP) 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»; ЛОТ 2 Повне технічне обслуговування 1560 ліфтів у будинках житлового масиву «Троєщина» Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015 (CVP) 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»

Повне технічне обслуговування ліфтів житлових будинків Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015 (CVP) 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговув... Державна закупівля - UA-2025-11-11-017684-a Повне технічне обслуговування ліфтів житлових будинків Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015 (CVP) 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» ЛОТи 1,2: ЛОТ 1 Повне технічне обслуговування 543 ліфтів у будинках житлового масиву «Лісовий» та с. Биківня Деснянського району м. від замовника Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва від 11/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-11-017684-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-11-020577-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-11-2025, 20:49
по 16-11-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-11-2025, 20:49
по 19-11-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 20-11-2025, 11:45

Період оскарження умов закупівлі - по 16-11-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
76735505.42
76 735 505,42 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:700 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
ЄДРПОУ:39605452 Досьє YouControl
Контактна особа:Аміров Дмитро Ібрагімович
Телефон:380445159374
E-mail:kkdesntender@ukr.net
Місцезнаходження:
02217, Україна, Київська область,Київ, Закревського, 15
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-11-2025, 20:50:22
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-11-2025, 20:34:50
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:11-11-2025, 20:34:50
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:11-11-2025, 20:34:50
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:11-11-2025, 20:34:50

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ЛОТ 1 Повне технічне обслуговування 543 ліфтів у будинках житлового масиву «Лісовий» та с. Биківня Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015 (CVP) 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              0,55
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Учасник під час подання тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції (Банківська гарантія)
              Учасник під час подання тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції. Документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської гарантії : за Лотом № 1 – повне технічне обслуговування 543 ліфтів у будинках житлового масиву «Лісовий» та с. Биківня Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015 (CVP) 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» - 100 000,00 грн. (сто тисяч грн. 00 коп.); Вимоги до банківської гарантії зазначено в Додатку № 7 даної документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж протягом строку дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія є безвідкличною (ч. 3 статті 561 Цивільного кодексу України). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. Замовник залишає за собою право звернутись до банку – гаранта у разі неможливості перевірки електронного цифрового підпису, підтвердження дійсності гарантії тощо за умови, що Учасником надано (завантажено) банківську гарантію або файл, що містить гарантію та скановану копію у форматі PDF. У тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема: - щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у ЄДРПОУ, код банку (у разі наявності), адреса місцезнаходження, поштова адреса для листування, адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи, SWIFT-адреса Гаранта; - щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; - щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування, ідентифікаційний код у ЄДРПОУ, його категорія, адреса місцезнаходження Бенефіціара, яким є Замовник; - суму гарантії цифрами і словами, назва валюти - словами; - у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; - датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; - зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми (Додаток № 7), не настане; - зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі , присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; - в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; - строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; - у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Текст банківської гарантії не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); • умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; • умов про ускладнення процедури повернення тендерного забезпечення (вимоги щодо отримання будь-яких письмових підтверджень від Принципала щодо настання підстав стягнення забезпечення тендерної пропозиції, тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж протягом строку дії тендерної пропозиції. Реквізити для оформлення банківської гарантії: ТВБВ № 10026/066 АТ "Ощадбанк" IBAN UA413226690000026008301848234 МФО: 322669 Код ЄДРПОУ: 39605452 Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва". При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик, окремим файлом. Документ підписаний КЕП та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інш.) Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з довідкою про її грошове покриття. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про те, що банком надано безвідкличну банківську гарантію та банком отримано грошове покриття в розмірі суми банківської гарантії для забезпечення тендерної пропозиції, з зазначенням у довідці строку дії гарантії.
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              3. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ЛОТ 2 Повне технічне обслуговування 1560 ліфтів у будинках житлового масиву «Троєщина» Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015 (CVP) 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              1,02
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Учасник під час подання тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції (Банківська гарантія)
              Учасник під час подання тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції. Документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської гарантії : за Лотом № 2 – повне технічне обслуговування 1560 ліфтів у будинках житлового масиву «Троєщина» Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015 (CVP) 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» – 600 000,00 грн. (шістьсот тисяч грн. 00 коп.). Вимоги до банківської гарантії зазначено в Додатку № 7 даної документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж протягом строку дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія є безвідкличною (ч. 3 статті 561 Цивільного кодексу України). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. Замовник залишає за собою право звернутись до банку – гаранта у разі неможливості перевірки електронного цифрового підпису, підтвердження дійсності гарантії тощо за умови, що Учасником надано (завантажено) банківську гарантію або файл, що містить гарантію та скановану копію у форматі PDF. У тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема: - щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у ЄДРПОУ, код банку (у разі наявності), адреса місцезнаходження, поштова адреса для листування, адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи, SWIFT-адреса Гаранта; - щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; - щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування, ідентифікаційний код у ЄДРПОУ, його категорія, адреса місцезнаходження Бенефіціара, яким є Замовник; - суму гарантії цифрами і словами, назва валюти - словами; - у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; - датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; - зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми (Додаток № 7), не настане; - зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі , присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; - в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; - строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; - у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Текст банківської гарантії не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); • умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; • умов про ускладнення процедури повернення тендерного забезпечення (вимоги щодо отримання будь-яких письмових підтверджень від Принципала щодо настання підстав стягнення забезпечення тендерної пропозиції, тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж протягом строку дії тендерної пропозиції. Реквізити для оформлення банківської гарантії: ТВБВ № 10026/066 АТ "Ощадбанк" IBAN UA413226690000026008301848234 МФО: 322669 Код ЄДРПОУ: 39605452 Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва". При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик, окремим файлом. Документ підписаний КЕП та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інш.) Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з довідкою про її грошове покриття. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про те, що банком надано безвідкличну банківську гарантію та банком отримано грошове покриття в розмірі суми банківської гарантії для забезпечення тендерної пропозиції, з зазначенням у довідці строку дії гарантії.
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту ЛОТ 1 Повне технічне обслуговування 543 ліфтів у будинках житлового масиву «Лісовий» та с. Биківня Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015 (CVP) 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              0,58
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення договору , Замовник вимагає від учасника – переможця внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору на наступних умовах: - розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: За Лотом 1 - 0,58 % вартості Договору - вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: безвідклична банківська гарантія; -інші особливі умови: забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії повинно бути оформлено з дотриманням вимог встановлених Постановою Правління НБУ від 15.12.2005 р. № 639, зареєстрованого в Мінюсті 13.01.2005р. за ; 41/10321. Банківська гарантія -забезпечення виконання договору про закупівлю повинна надаватися банком –гарантом, у зв’язку з чим, учасник у складі пропозиції конкурсних торгів надає гарантійний лист або лист яким банківська установа гарантує надання банківської гарантії для виконання договору про закупівлю Найменування та адреса замовника зазначена у розділі 1 цієї документації Забезпечення виконання договору вноситься учасником – переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банка виплатити замовнику суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій документації та містити назву предмета закупівлі. Банківська гарантія повинна бути оформлена на бланку Гаранта та підписана уповноваженою особою Гаранта та скріплена його печаткою. Банківська гарантія безвідклична, тобто її умови не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-Гарантом на підставі заяви Учасника без згоди та погодження Замовника Підтвердженням Учасника здійснення банківської гарантії у разі визначення його переможцем у складі пропозиції по даній закупівлє є лист банківської установи щодо можливості оформлення Банківської гарантії як забезпечення виконання договору, у разі визначення переможцем. Банківська гарантія яка містить відкладні умови набуття нею чинності вважається такою, що не відповідає вимогам документації. Всі витрати пов’язані з підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю покладаються на учасника. Замовник відхиляє пропозиції, що не відповідають умовам Забезпечення виконання договору про закупівлю.
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              1
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту ЛОТ 2 Повне технічне обслуговування 1560 ліфтів у будинках житлового масиву «Троєщина» Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015 (CVP) 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              0,16
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення договору , Замовник вимагає від учасника – переможця внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору на наступних умовах: - розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: За Лотом 2 - 0,16% вартості Договору - вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: безвідклична банківська гарантія; -інші особливі умови: забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії повинно бути оформлено з дотриманням вимог встановлених Постановою Правління НБУ від 15.12.2005 р. № 639, зареєстрованого в Мінюсті 13.01.2005р. за ; 41/10321. Банківська гарантія -забезпечення виконання договору про закупівлю повинна надаватися банком –гарантом, у зв’язку з чим, учасник у складі пропозиції конкурсних торгів надає гарантійний лист або лист яким банківська установа гарантує надання банківської гарантії для виконання договору про закупівлю Найменування та адреса замовника зазначена у розділі 1 цієї документації Забезпечення виконання договору вноситься учасником – переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банка виплатити замовнику суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій документації та містити назву предмета закупівлі. Банківська гарантія повинна бути оформлена на бланку Гаранта та підписана уповноваженою особою Гаранта та скріплена його печаткою. Банківська гарантія безвідклична, тобто її умови не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-Гарантом на підставі заяви Учасника без згоди та погодження Замовника Підтвердженням Учасника здійснення банківської гарантії у разі визначення його переможцем у складі пропозиції по даній закупівлє є лист банківської установи щодо можливості оформлення Банківської гарантії як забезпечення виконання договору, у разі визначення переможцем. Банківська гарантія яка містить відкладні умови набуття нею чинності вважається такою, що не відповідає вимогам документації. Всі витрати пов’язані з підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю покладаються на учасника. Замовник відхиляє пропозиції, що не відповідають умовам Забезпечення виконання договору про закупівлю.
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              1
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              6. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              7. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ЛОТ 1 Повне технічне обслуговування 543 ліфтів у будинках житлового масиву «Лісовий» та с. Биківня Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015 (CVP) 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Документи щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасника.
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази (приміщень власних/орендованих). Учасник повинен підтвердити форму власності матеріально-технічної бази (надати оригінал договору купівлі-продажу або свідоцтво про право власності, або договору оренди, або іншого документу, що надає право користування матеріально-технічною базою, тощо). Надані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, належним чином завірені договори на користування матеріально-технічною базою повинні бути чинними на дату подання пропозиції. 1.2 Довідка у довільній формі, що містить інформацію про: - наявність у учасника обладнання (перелічити обладнання та інструменти, які будуть використовуватися для надання послуг для забезпечення безперебійної роботи ліфтів, та з метою його повного технічного обслуговування ліфтів, зазначити власне чи орендоване (надати документ на підтвердження правових підстав користування - бухгалтерський документ або тощо). 1.3. Документальне підтвердження наявності автомобілів аварійної служби (їх характеристика), для підтвердження права володіння або користування надати копії свідоцтв про реєстрацію таких транспортних засобів. Якщо транспортні засоби не є власністю Учасника (є орендованим, залученим або у лізингу тощо), то Учасник надає у складі тендерної пропозиції: - завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди тощо (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди тощо на всі вказані у довідках транспортні засоби, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); - акти приймання-передачі Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінали листів-підтвердження від власника/орендодавця обладнання, машини та механізми щодо не заперечення використання Учасником його обладнання, машини та механізми для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг з посиланням на відповідний договір. Також, у складі тендерної пропозиції на орендовані машини та механізми Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію машини та механізмів, які підлягають обов’язковій державній реєстрації або копії інвентарних карток обліку об’єктів основних засобів від Орендодавця на машини та механізми, реєстрація яких не передбачена діючим законодавством України. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); Учасник має надати гарантійну довідку, що техніка (перелік техніки має бути зазначений у довідці), яка буде використовуватись при виконанні робіт/наданні послуг, яка знаходиться у власності, оренді чи лізингу, або інший вид користування не знаходиться під арештом (не внесена в реєстр обтяжень рухомого майна у зв’язку з арештом). 1.4. Довідка про наявність сервісного центру (зазначити адресу, та чи є він власний або орендований) документальне підтвердження його існування (копія договору, наказ про створення тощо або іншого документу, у разі надання копій договорів, вони повинні бути діючими станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 1.5. Учасники також мають надати довідку про наявність власної ліфтової аварійної служби (надати копії документів, що підтверджують її існування) наказ про створення, тощо 1.6. Учасник повинен мати власну чи залучену електротехнічну лабораторію (далі- електротехнічна лабораторія), яка спроможна виконувати електротехнічні вимірювання електроустановок. Для документального підтвердження наявності електротехнічної лабораторії учасник має надати довідку про наявність власної або орендованої електротехнічної лабораторії надати копію діючих свідоцтва про відповідність системи вимірювань або сертифікату визнання вимірювальних можливостей, або копію договору з організацією, що має право виконувати відповідні види робіт. У разі надання копії договору з організацією, додатково надати завірені копії свідоцтва про відповідність системи вимірювань або сертифікату визнання вимірювальних можливостей лабораторії підприємства, а також копію листа-згоди щодо спроможності виконання необхідних вимірювань при виконанні технічного обслуговування на ліфтах згідно даної закупівлі від власника лабораторії протягом усього терміну надання послуг з посиланням на відповідний договір від організації, яка буде виконувати вимірювальні роботи по договору субпідряду на ліфтах згідно технічного завдання
              2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ЛОТ 2 Повне технічне обслуговування 1560 ліфтів у будинках житлового масиву «Троєщина» Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015 (CVP) 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Документи щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасника.
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази (приміщень власних/орендованих). Учасник повинен підтвердити форму власності матеріально-технічної бази (надати оригінал договору купівлі-продажу або свідоцтво про право власності, або договору оренди, або іншого документу, що надає право користування матеріально-технічною базою, тощо). Надані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, належним чином завірені договори на користування матеріально-технічною базою повинні бути чинними на дату подання пропозиції. 1.2 Довідка у довільній формі, що містить інформацію про: - наявність у учасника обладнання (перелічити обладнання та інструменти, які будуть використовуватися для надання послуг для забезпечення безперебійної роботи ліфтів, та з метою його повного технічного обслуговування ліфтів, зазначити власне чи орендоване (надати документ на підтвердження правових підстав користування - бухгалтерський документ або тощо). 1.3. Документальне підтвердження наявності автомобілів аварійної служби (їх характеристика), для підтвердження права володіння або користування надати копії свідоцтв про реєстрацію таких транспортних засобів. Якщо транспортні засоби не є власністю Учасника (є орендованим, залученим або у лізингу тощо), то Учасник надає у складі тендерної пропозиції: - завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди тощо (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди тощо на всі вказані у довідках транспортні засоби, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); - акти приймання-передачі Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінали листів-підтвердження від власника/орендодавця обладнання, машини та механізми щодо не заперечення використання Учасником його обладнання, машини та механізми для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг з посиланням на відповідний договір. Також, у складі тендерної пропозиції на орендовані машини та механізми Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію машини та механізмів, які підлягають обов’язковій державній реєстрації або копії інвентарних карток обліку об’єктів основних засобів від Орендодавця на машини та механізми, реєстрація яких не передбачена діючим законодавством України. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); Учасник має надати гарантійну довідку, що техніка (перелік техніки має бути зазначений у довідці), яка буде використовуватись при виконанні робіт/наданні послуг, яка знаходиться у власності, оренді чи лізингу, або інший вид користування не знаходиться під арештом (не внесена в реєстр обтяжень рухомого майна у зв’язку з арештом). 1.4. Довідка про наявність сервісного центру (зазначити адресу, та чи є він власний або орендований) документальне підтвердження його існування (копія договору, наказ про створення тощо або іншого документу, у разі надання копій договорів, вони повинні бути діючими станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 1.5. Учасники також мають надати довідку про наявність власної ліфтової аварійної служби (надати копії документів, що підтверджують її існування) наказ про створення, тощо 1.6. Учасник повинен мати власну чи залучену електротехнічну лабораторію (далі- електротехнічна лабораторія), яка спроможна виконувати електротехнічні вимірювання електроустановок. Для документального підтвердження наявності електротехнічної лабораторії учасник має надати довідку про наявність власної або орендованої електротехнічної лабораторії надати копію діючих свідоцтва про відповідність системи вимірювань або сертифікату визнання вимірювальних можливостей, або копію договору з організацією, що має право виконувати відповідні види робіт. У разі надання копії договору з організацією, додатково надати завірені копії свідоцтва про відповідність системи вимірювань або сертифікату визнання вимірювальних можливостей лабораторії підприємства, а також копію листа-згоди щодо спроможності виконання необхідних вимірювань при виконанні технічного обслуговування на ліфтах згідно даної закупівлі від власника лабораторії протягом усього терміну надання послуг з посиланням на відповідний договір від організації, яка буде виконувати вимірювальні роботи по договору субпідряду на ліфтах згідно технічного завдання
              3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ЛОТ 1 Повне технічне обслуговування 543 ліфтів у будинках житлового масиву «Лісовий» та с. Биківня Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015 (CVP) 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Документи щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасника.
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 2.1 Довідка про наявність в учасника працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для надання послуг визначених у тендерній документації за наступною формою: № з/п Спеціальність (посада) Прізвище, ім’я, по батькові (повністю) Штатний працівник (за сумісництвом) або працівник, що працює за цивільноправовим договором, або працівник субпідрядника/співвиконавця Найменування субпідрядника/співвиконавця, працівник якого залучається до виконання робіт (Інформація заповнюється лише у разі залучення працівника/ів субпідрядника/співвиконавця) Стаж роботи на цій посаді (спеціальності) років Освіта (вища, середняспеціаль на, середня тощо) Серед переліку працівників робітничих професій, вказаних у довідці, складеної відповідно до п.п. 2.1, обов’язкова наявність в учасника електромеханіків з ліфтів в кількості не менше, ніж 5 осіб, та водіїв автотранспортних засобів або водіїв ліфтової аварійної служби не менше 2х осіб. На електромеханіків з ліфтів, які зазначені у довідці, складеній згідно пп.2.1. Додатку № 1 до Тендерної документації, та які будуть задіяні у наданні послуг за даною закупівлею, учасник додатково надає копії посвідчень та копії протоколів/витягів з протоколів перевірки знань з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, які мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій. Спеціальність (посада), прізвища, імена, по батькові робітників, вказаних у Довідці, складеної за формою відповідно до пп.2.1. цього додатку, повинні відповідати підтверджуючим документам відповідно до пп. 2.4 цього Додатку, наданим учасником у складі своєї пропозиції. До довідки додати копію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останій звітній період - місяць, квитанції, про прийняття електронної звітності. Вся інформація окрім ПІБ осіб зазначених в пунктах 2.1. Додатку № 1 до тендерної документації може бути замаскована. 2.2 Довідка про наявність в учасника інженерно-технічних працівників, що мають необхідні знання та досвід для надання послуг визначених у тендерній документації за наступною формою: № з/п Спеціальність (посада) Прізвище, ім’я, по батькові (повністю) Штатний працівник (за сумісництвом) або працівник, що працює за цивільноправовим договором, або працівник субпідрядника/співвиконавця Найменування субпідрядника/співвиконавця, працівник якого залучається до виконання робіт (Інформація заповнюється лише у разі залучення працівника/ів субпідрядника/співвиконавця) Стаж роботи на цій посаді (спеціальності)років Освіта (вища, середняспеціальна, середня тощо) До довідки додати копію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останій звітній період - місяць, квитанції, про прийняття електронної звітності. Вся інформація окрім ПІБ осіб зазначених в пунктах 2.1. Додатку № 1 до тендерної документації може бути замаскована. 2.3 Для підтвердження можливості створення внутрішньої комісії для проведення навчання та перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки/пожежнотехнічного мінімуму серед працівників підприємства, відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», Учасник надає посвідчення та протоколи або витяги з протоколів, що видані організаціями, що мають право проводити відповідне навчання, мінімум на 3-х працівників на знання: - НПАОП 0.00-1.71-13; - НПАОП 0.00-1.80-18; - НПАОП 45.2-7.02-12; - законів і державних нормативно-правових актів України з охорони праці, гігієни праці, безпеки праці, виробничої санітарії, охорони праці в галузі, вибухопожежо-та електробезпеки, Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», дії при аварійних ситуаціях на виробництві, надання домедичної допомоги у разі нещасного випадку або загального курсу з охорони праці; - вимог Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в України (затверджені наказом МВС України від 30.12.2014 №1417). 2.4 Наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: - копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про прийняття/призначення на посаду, або накази про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або витяг з електронних трудових книжок працівників які зазначені у довідці, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у довідці (на кожного працівника, який відображений учасником в довідках відповідно до пп.2.1.та пп.2.2. п.2 цього Додатку
              4. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ЛОТ 2 Повне технічне обслуговування 1560 ліфтів у будинках житлового масиву «Троєщина» Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015 (CVP) 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Документи щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасника.
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 2.1 Довідка про наявність в учасника працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для надання послуг визначених у тендерній документації за наступною формою: № з/п Спеціальність (посада) Прізвище, ім’я, по батькові (повністю) Штатний працівник (за сумісництвом) або працівник, що працює за цивільноправовим договором, або працівник субпідрядника/співвиконавця Найменування субпідрядника/співвиконавця, працівник якого залучається до виконання робіт (Інформація заповнюється лише у разі залучення працівника/ів субпідрядника/співвиконавця) Стаж роботи на цій посаді (спеціальності) років Освіта (вища, середняспеціаль на, середня тощо) Серед переліку працівників робітничих професій, вказаних у довідці, складеної відповідно до п.п. 2.1, обов’язкова наявність в учасника електромеханіків з ліфтів в кількості не менше, ніж 5 осіб, та водіїв автотранспортних засобів або водіїв ліфтової аварійної служби не менше 2х осіб. На електромеханіків з ліфтів, які зазначені у довідці, складеній згідно пп.2.1. Додатку № 1 до Тендерної документації, та які будуть задіяні у наданні послуг за даною закупівлею, учасник додатково надає копії посвідчень та копії протоколів/витягів з протоколів перевірки знань з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, які мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій. Спеціальність (посада), прізвища, імена, по батькові робітників, вказаних у Довідці, складеної за формою відповідно до пп.2.1. цього додатку, повинні відповідати підтверджуючим документам відповідно до пп. 2.4 цього Додатку, наданим учасником у складі своєї пропозиції. До довідки додати копію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останій звітній період - місяць, квитанції, про прийняття електронної звітності. Вся інформація окрім ПІБ осіб зазначених в пунктах 2.1. Додатку № 1 до тендерної документації може бути замаскована. 2.2 Довідка про наявність в учасника інженерно-технічних працівників, що мають необхідні знання та досвід для надання послуг визначених у тендерній документації за наступною формою: № з/п Спеціальність (посада) Прізвище, ім’я, по батькові (повністю) Штатний працівник (за сумісництвом) або працівник, що працює за цивільноправовим договором, або працівник субпідрядника/співвиконавця Найменування субпідрядника/співвиконавця, працівник якого залучається до виконання робіт (Інформація заповнюється лише у разі залучення працівника/ів субпідрядника/співвиконавця) Стаж роботи на цій посаді (спеціальності)років Освіта (вища, середняспеціальна, середня тощо) До довідки додати копію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останій звітній період - місяць, квитанції, про прийняття електронної звітності. Вся інформація окрім ПІБ осіб зазначених в пунктах 2.1. Додатку № 1 до тендерної документації може бути замаскована. 2.3 Для підтвердження можливості створення внутрішньої комісії для проведення навчання та перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки/пожежнотехнічного мінімуму серед працівників підприємства, відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», Учасник надає посвідчення та протоколи або витяги з протоколів, що видані організаціями, що мають право проводити відповідне навчання, мінімум на 3-х працівників на знання: - НПАОП 0.00-1.71-13; - НПАОП 0.00-1.80-18; - НПАОП 45.2-7.02-12; - законів і державних нормативно-правових актів України з охорони праці, гігієни праці, безпеки праці, виробничої санітарії, охорони праці в галузі, вибухопожежо-та електробезпеки, Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», дії при аварійних ситуаціях на виробництві, надання домедичної допомоги у разі нещасного випадку або загального курсу з охорони праці; - вимог Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в України (затверджені наказом МВС України від 30.12.2014 №1417). 2.4 Наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: - копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про прийняття/призначення на посаду, або накази про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або витяг з електронних трудових книжок працівників які зазначені у довідці, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у довідці (на кожного працівника, який відображений учасником в довідках відповідно до пп.2.1.та пп.2.2. п.2 цього Додатку
              5. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ЛОТ 1 Повне технічне обслуговування 543 ліфтів у будинках житлового масиву «Лісовий» та с. Биківня Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015 (CVP) 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 3.1. Довідка Учасника (за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства, у разі використання) у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного господарського договору (з зазначенням назви предмету договору, обсягу послуг з заповненою нижченаведеною таблицею: № з/п № Найменування, № та дата договору Строк дії договору Сума договору з ПДВ, грн Назва організації з якою укладено договір Фактична та юридична адреса, контактні телефони особи контрагента Фактична сума виконання договору ID закупівлі *Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду. 3.2. Копію договору, укладеного протягом 2018-2024 років, на надання аналогічних послуг з кількістю ліфтів не менше 500 шт. (інформація, яка на думку Учасника може становити комерційну та/чи державну таємницю, може бути замаскована), завірену власною печаткою учасника (у разі її наявності). Обов’язково має бути наявна інформація у договорі, зазначеному у довідці відповідно до п. 3.1 тендерної документації, а саме - розрахунок/калькуляція вартості/відомість обсягів робіт, яка повинна бути обрахована згідно Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації затвердженого Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09.11.2006 року №369 із змінами, що визначає механізм встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів у житлових будинках. Розрахунок/калькуляція вартості/відомість обсягів робіт повинна бути обрахована з використанням відповідних коефіцієнтів, що повинні бути зазначені у наданому додатку до договору відповідно наказу зазначеного вище. 3.3. Лист – відгук (позитивний) від контрагента підписаний керівником або іншою уповноваженою особою цього підприємства згідно аналогічного договору, який вказано в довідці 3.1. Відгук обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, ціна та термін дії договору. Дата листа - відгуку повинна бути не раніше ніж дата завершення дії договору.
              6. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ЛОТ 2 Повне технічне обслуговування 1560 ліфтів у будинках житлового масиву «Троєщина» Деснянського району м. Києва за ДК 021:2015 (CVP) 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-11-2025, 20:49:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 3.1. Довідка Учасника (за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства, у разі використання) у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного господарського договору (з зазначенням назви предмету договору, обсягу послуг з заповненою нижченаведеною таблицею: № з/п № Найменування, № та дата договору Строк дії договору Сума договору з ПДВ, грн Назва організації з якою укладено договір Фактична та юридична адреса, контактні телефони особи контрагента Фактична сума виконання договору ID закупівлі *Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду. 3.2. Копію договору, укладеного протягом 2018-2024 років, на надання аналогічних послуг з кількістю ліфтів не менше 500 шт. (інформація, яка на думку Учасника може становити комерційну та/чи державну таємницю, може бути замаскована), завірену власною печаткою учасника (у разі її наявності). Обов’язково має бути наявна інформація у договорі, зазначеному у довідці відповідно до п. 3.1 тендерної документації, а саме - розрахунок/калькуляція вартості/відомість обсягів робіт, яка повинна бути обрахована згідно Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації затвердженого Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09.11.2006 року №369 із змінами, що визначає механізм встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів у житлових будинках. Розрахунок/калькуляція вартості/відомість обсягів робіт повинна бути обрахована з використанням відповідних коефіцієнтів, що повинні бути зазначені у наданому додатку до договору відповідно наказу зазначеного вище. 3.3. Лист – відгук (позитивний) від контрагента підписаний керівником або іншою уповноваженою особою цього підприємства згідно аналогічного договору, який вказано в довідці 3.1. Відгук обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, ціна та термін дії договору. Дата листа - відгуку повинна бути не раніше ніж дата завершення дії договору.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ