Закупівлю оголошено - 22-10-2025, 20:36. Дата останніх змін - 22-10-2025, 20:38

Поточний ремонт резервуару РВСК-970 №10 військової частини А2756

Поточний ремонт резервуару РВСК-970 №10 військової частини А2756... Державна закупівля - UA-2025-10-22-015739-a Поточний ремонт резервуару РВСК-970 №10 військової частини А2756 від замовника Військова частина А2756 від 10/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-22-015739-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-22-019441-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-10-2025, 20:36
по 28-10-2025, 10:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-10-2025, 10:00
по 31-10-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено з початком прийому пропозицій

Спрощена закупівля
Статус:Період уточнень
Бюджет:
251000
251 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 255 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:7 530 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина А2756
ЄДРПОУ:07644539 Досьє YouControl
Контактна особа:Баталін Іван Миколайович
Телефон:+380678167770
E-mail:Ivanbatalin_m@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Одеська область,Одеса,
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Поточний ремонт резервуару РВС ...
251 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт резервуару РВСК-970 №10 військової частини А2756

1
послуга
Україна Одеська область
по 15-12-2025
50514200-3
Послуги з ремонту і технічного обслуговування резервуарів


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-10-2025, 20:38:23
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:22-10-2025, 20:36:22
        Інший
        публічнийЕкспортовано:22-10-2025, 20:36:22
        Інший
        публічнийЕкспортовано:22-10-2025, 20:36:22
        Інший
        публічнийЕкспортовано:22-10-2025, 20:36:22
        Інший
        публічнийЕкспортовано:22-10-2025, 20:36:22
        Інший
        публічнийЕкспортовано:22-10-2025, 20:36:22
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:22-10-2025, 20:36:22

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт резервуару РВСК-970 №10 військової частини А2756
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-10-2025, 20:36:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку №5 до Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення спрощеної закупівлі: 7 530 грн. 00 коп. (сім тисяч п’ятсот гривень 00 копійки). (вартісні межі — 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі для надання послуг) Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 45 (сорок п’ять ) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення спрощеної закупівлі зазначаються: —дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва банківської (казначейської) установи: __________ р/р (IBAN): ________________________ МФО: _____________ код ЄДРПОУ: _______________ Найменування: Військова частина А2756 Банківська гарантія подається окремо, заздадегідь заархівованою інформацією, у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку, страховій компанії або іншій фінансовій компанії, яка має відповідні дозвільні документи для ведення такої господарської діяльності. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису. У разі отримання письмового звернення від учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, Замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення процедури закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти робочих днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення пропозиції.
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт резервуару РВСК-970 №10 військової частини А2756
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-10-2025, 20:36:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю , 1. Відповідно до статті 27 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання Договору про закупівлю. 2. Учасник, який визнаний переможцем, не пізніше дати укладення Договору, повинен надати забезпечення виконання даного Договору розміром 3 відсотка його вартості (за вартість Договору приймається ціна пропозиції Учасника-переможця спрощеної закупівлі за результатами проведення електронного аукціону). 3. Забезпечення виконання Договору підряду надається у вигляді безвідсоткового депозиту. Призначення депозиту: “Забезпечення виконання договору підряду з поточного ремонту резервуару РВСК-970 №10” Банківські реквізити Замовника: Рахунок: Код ЄДРПОУ: Банк : МФО: Строк дії депозиту повинен бути не менше строку повного виконання Учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. 4. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 5. У разі невиконання або неналежного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю не повертаються учаснику-переможцю, та підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              0
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-10-2025, 20:36:18
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт резервуару РВСК-970 №10 військової частини А2756
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Інформаційна довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів, та обладнання, технологій, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг, надання послуг тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу тощо і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та обладнання тощо. Обов’язкова наявність наступних машин, механізмів: автономні зварювальні апарати або генератори - 2 одиниці; Обладнання для нанесення захисного покриття - 1 одиниця; Балони кисневі - 2 одиниці; Балони пропанові - 2 одиниці; Комплекти для газового різання - 2 одиниці; піч для прокалювання електродів - 1 одиниця У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають довідку в довільній формі, щодо наявності у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (без підтвердних документів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-10-2025, 20:36:18
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт резервуару РВСК-970 №10 військової частини А2756
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Інформаційна довідка, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та працюють на постійній основі. На підтвердження інформації, викладеної в Довідці, учаснику необхідно надати: копії/оригінали трудових книжок (перша, передостання та остання із заповнених сторінок), або копії /оригінали наказів про призначення/сумісництво, або копії/оригінали трудових договорів, копії/оригінали договорів цивільно-правового характеру не розглядаються Замовником як підтвердження кваліфікаційних вимог та їх надання буде вважатися невідповідністю тендерної пропозиції Учасника. Обов’язкова наявність наступних фахівців: • Головний інженер (обов'язкова наявність проходження навчання з охорони праці за НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт», НПАОП 0.00-5.12-01 Інструкція з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об`єктах, НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті та перевірки знань з питань пожежної безпеки посадових осіб); • Інженер з охорони праці (обов'язкова наявність проходження навчання з охорони праці за НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт», НПАОП 0.00-5.12-01 Інструкція з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об`єктах та перевірки знань з питань пожежної безпеки посадових осіб); • Керівник робіт – виконавець робіт, майстер чи інший працівник, який буде призначений відповідальним за дотримання правил охорони праці, здійснювати керівництво та контроль за виконанням робіт на об’єкті будівництва (обов'язкова наявність проходження навчання з охорони праці за НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт», НПАОП 0.00-5.12-01 Інструкція з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об`єктах, НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті та перевірки знань з питань пожежної безпеки посадових осіб і пожмінімум); • Відповідальний за дотримання правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (обов'язкова наявність проходження навчання з охорони праці за НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт) • Відповідні фахівці робітничих спеціальностей (надаються копії дипломів про фахову освіту, та /або посвідчень про присвоєння кваліфікації чи інший документ, який це підтверджує): - Електрозварник (обов'язкова наявність проходження навчання з отриманням пожмінімуму та допуску для виконання робіт на висоті); - газорізальник (обов'язкова наявність проходження навчання з отриманням пожмінімуму та допуску для виконання робіт на висоті); - слюсар не нижче 3-го розряду - не менше 2 працівників (обов'язкова наявність проходження навчання з отриманням пожмінімуму та допуску для виконання робіт на висоті); - електрик.
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-10-2025, 20:36:18
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт резервуару РВСК-970 №10 військової частини А2756
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, згідно форми наведеної у пункті 2 Додатку 3 до оголошення. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник процедури закупівлі повинен надати: 1. Інформаційну довідку, складену в довільній формі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів, яка повинна містити номер та дату аналогічного договору, назву послуги (роботи) яка закуповувалась, ціну договору, назву основного замовника. Учасниками зазначається та надається не менше ніж один аналогічний договір, укладений в період з 2022 по 2025 роки. 2. Копії (оригінали) аналогічних(ного) договорів (у). Зазначені договори (вір) необхідно надати з додатками, додатковими угодами, копіями довідок про вартість наданих послуг та витрати (наданих послуг) за таким договором (форма КБ-3). 3. Позитивний (і) відгук (и) замовника (ів) від основного замовника надання послуг за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, сума виконання договору, а також інформацію про якість наданих послуг (робіт), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з врахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Всі вказані в довідці договори, мають бути виконані в повному обсязі, з остаточною ціною цих договорів (виконаних в повному обсязі договорів) не менш ніж 100% очікуваної вартості цієї закупівлі. У розумінні даної документації, вважатимуться аналогічними договори надання послуг з поточного ремонту резервуарів РВСК-900, РВСК-920, РВСК-970, РВСК-1000 або аналогічного типу, за класом наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва з значними (СС3) наслідками
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-10-2025, 20:36:18
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт резервуару РВСК-970 №10 військової частини А2756
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність за останній звітний період року. Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менш ніж 50 відсотків очікувальної вартості предмета закупівлі. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи. У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення, що до роз’яснення із посиланням на відповідні норми Закону. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-10-2025, 20:36:18
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ