Закупівлю оголошено - 11-09-2025, 10:52. Дата останніх змін - 11-09-2025, 10:53

Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання

Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання... Державна закупівля - UA-2025-09-11-002973-a Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання від замовника ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" від 9/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-11-002973-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-03-001250-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-09-2025, 10:52
по 16-09-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-09-2025, 10:52
по 19-09-2025, 14:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 22-09-2025, 11:42

Період оскарження умов закупівлі - по 16-09-2025, 00:00

Детально про закупівлю згідно Тендерної документації за предметом закупівлі.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
853137.38
853 137,38 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:4 265,69 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:25 594 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:38728507 Досьє YouControl
Сайт:http://www.delta-pilot.ua/
Контактна особа:Дяденко Альона Володимирівна
Телефон:380512500936
E-mail:DYADENKO@DELTA.USPA.GOV.UA
Місцезнаходження:
54001, Україна, Миколаївська область,Миколаїв,
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з ремонту і технічного ...
853 137,38 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 22-09-2025, 11:42
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування та/або ремонт систем протипожежного захисту

540
послуга
Україна Відповідно до документації
по 01-05-2027
50413200-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-09-2025, 10:52:59
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-09-2025, 10:52:51
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:11-09-2025, 10:52:51
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              91
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              3. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовник застосовує положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції згідно умов цього пункту та Додатку 3 до цієї Тендерної документації. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи (далі - гарантія). Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі складає: 25 594,00 грн. (двадцять п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто чотири гривні 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 91 (дев’яносто одного) дня з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення закупівлі. Дата початку строку дії гарантії – не пізніше дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення закупівлі. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути оформлена згідно із вимогами чинного законодавства, зокрема, Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року N 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням Особливостей - зразок затвердженої форми забезпечення тендерної пропозиції наведений в Додатку 3 до цієї Тендерної документації (Зразок 6). Гарантія надається учасником замовнику у вигляді електронного документу, оформленого та підписаного у відповідності до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» або чинних Уніфікованих правил для гарантій за вимогою, розроблених Міжнародною торговою палатою, таким чином, що має силу оригіналу, або за допомогою системи S.W.I.F.T. з використанням міжнародних стандартів. У випадку, якщо текст гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст гарантії з реквізитами (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення) разом із нотаріально завіреним перекладом на українську мову. Файл з кваліфікованим електронним підписом (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Довідкова інформація та реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції (для урахування під час оформлення банківської гарантії): повне найменування юридичної особи (Бенефіціар): Державне підприємство «Адміністрація морських портів України»; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, категорія: 38727770, категорія – юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання; адреса місцезнаходження: Україна, 01135, місто Київ, пр. Берестейський, будинок 14; банк Бенефіціара: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «УКРГАЗБАНК»; адреса банку Бенефіціара: Україна, 03087, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЄРЕВАНСЬКА, будинок 1; р/рахунок: № UА363204780000000026002302923. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику у випадках, вказаних в п.3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації.
              4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору - згідно умов п. 3 Додатку 4 до цієї Тендерної документації та нижченаведених умов п.5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» РОЗДІЛУ VI Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 5 (п'ять) відсотків вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - надається у виді електронної гарантії банківської установи у вказаному розмірі, авізованої через банк замовника (далі – Гарантія). Строк та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Гарантія надається переможцем торгів замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Гарантія, що надається учасником торгів, повинна відповідати вимогам чинного законодавства. Гарантія в обов’язковому порядку повинна містити наступні положення: - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена або відкликана банком-гарантом або принципалом без згоди та погодження з бенефіціаром, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством; - банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Текст Гарантії повинен бути завчасно погоджений між сторонами до укладення договору про закупівлю. Порядок погодження Гарантії сторонами: Погодження тексту Гарантії відбувається шляхом направлення учасником замовнику листом або рекомендованим листом проекту Гарантії, розгляду замовником отриманого від учасника проекту Гарантії та направлення учаснику замовником листа про погодження тексту Гарантії або відмови від погодження Гарантії. При цьому замовник перевіряє текст Гарантії на відповідність умовам тендерної документації. Після отримання учасником від замовника відмови від погодження Гарантії, повторне та наступне погодження тексту Гарантії відбувається в передбаченому вище порядку. До надання замовником учаснику листа про погодження тексту Гарантії, Гарантія вважається не наданою. В будь-якому випадку погодження Сторонами тексту Гарантії повинно відбутися не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник може прийняти рішення про непогодження Гарантії у разі, якщо переможець торгів надав Гарантію банківської установи, яка не виконала свої зобов’язання за раніше наданими Гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми Гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара). У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі відхиляється на підставі умов підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними Національного банку України повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації (припинення). Гарантія надається переможцем торгів замовнику у вигляді електронного документу, оформленого та підписаного у відповідності до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» таким чином, що має силу оригіналу, або за допомогою системи S.W.I.F.T. з використанням міжнародних стандартів. У випадку, якщо текст Гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст Гарантії з реквізитами (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення) разом із нотаріально завіреним перекладом на українську мову. Файл з кваліфікованим електронним підписом (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Гарантія, надана переможцем торгів, має бути авізована через банк замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. Повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю. Детально про умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору – згідно Додатку 2 до Тендерної документації. Гарантія надається з урахуванням умов ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення договору
              5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка в довільній формі про наявність у Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, та обов'язкові додатки до цієї довідки згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі. , На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: надати довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до Тендерної документації). Обов’язковими додатками до цієї довідки надати: 1.1. Скановану копію чинного Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки чи скановану копію чинної Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, виданих згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (із змінами і доповненнями), що підтверджує право Учасника виконувати роботи підвищеної небезпеки: - в частині зварювальних робіт, або газополум’яних робіт; - в частині робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - в частині верхолазних робіт, або промислового альпінізму. 1.2. Скановану копію чинної Ліцензії чи скановану копію будь-якого іншого документа про її видачу, що підтверджує право Учасника надавати наступні послуги і виконувати роботи протипожежного призначення: 1.2.1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (газових, порошкових, аерозольних); 1.2.2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, виданих згідно Постанови КМУ від 23 листопада 2016 №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (із змінами і доповненнями).
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, та обов'язкові додатки до цієї довідки згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі. , На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 2, наведеним в Додатку 3 до Тендерної документації). Обов’язковими додатками до вказаної довідки надати: 2.1. Скановані копії чинних посвідчень (сторінок посвідчень з останніми записами: про отримувача посвідчення; «Результати перевірки знань з охорони праці (Правила безпеки, інструкції з охорони праці)»; «Результати перевірки знань з технології робіт (правила експлуатації, виробничі інструкції)»; «Результати перевірки знань правил пожежної безпеки»; «Результати медичного огляду») та відповідних останніх протоколів (витягів, виписок, тощо) про перевірку знань з електробезпеки не менше ніж на 2 (двох) працівників Учасника, з яких: - 1 особа з групою з електробезпеки не нижче IV; - 1 особа з групою з електробезпеки не нижче III, виданих відповідно до вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів* та Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів**. * затверджені наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258 (із змінами та доповненнями). ** затверджені наказом Комітету по нагляду за охороною праці Міністерства праці та соціальної політики України від 09.01.1998 №4. Надання документів на працівників Учасника за підпунктом 2.1. цього пункту, які не зазначені у вищевказаній Довідці, не допускається.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:52:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та обов'язкові додатки до цієї довідки згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі. , На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: надати довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна містити наступну інформацію: найменування та адресу замовника аналогічних послуг, предмет договору, номер та дату договору (договорів), обсяг та строк виконання (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 3, наведеним в Додатку 3 до Тендерної документації). В якості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) до вказаної довідки надати: - не менше 1-го сканованого відгуку від замовника аналогічних послуг, зазначеного в наданій учасником довідці про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору (договорів), - не менше 1-го сканованого договору (з додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами) з замовником, зазначеним у довідці, - не менше 1-го сканованого первинного документу(ів), що підтверджує(ють) фактичне виконання наданого сканованого договору (договорів). Під аналогічним договором розуміється договір надання послуг (виконання робіт) на технічне обслуговування та ремонт (підтримання експлуатаційної придатності) систем пожежної сигналізації, пожежогасіння. Надання відгуків від контрагентів (замовників), договору (договорів), первинних документів з контрагентами (замовниками), інформація про яких не надана Учасником у вказаній довідці, не допускається.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ