Період оскарження умов закупівлі - по 24-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 335 540 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 677,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Охтирської міської ради «Охтирська центральна районна лікарня» |
| ЄДРПОУ: | 02007472 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольвач Людмила Анатоліївна |
| Телефон: | +380544641972 |
| E-mail: | ocrl76@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 42700, Україна, Сумська область,місто Охтирка, вулиця Петропавлівська, 15 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.12 таблиці розділу 3 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 2 до тендерної документації «Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», передбачено надання: Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2) Відповідно до абзацу першого п.4 «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 3) Відповідно до п.10 таблиці розділу 3 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 2 до тендерної документації «Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», передбачено надання: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на укладання (підписання) договору про закупівлю: Для юридичних осіб: 1. Протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами); 2. Протокол загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження); 3. Наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього). 4. Довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому документи визначені пп. 1- 3 надаються в повному обсязі на особу, яка надала таку довіреність. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «М-ІНФО»: Накладено електронний підпис, що не базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” на тендерну пропозицію, а саме, при перевірці кваліфікованого електронного підпису у системі Прозоро відображається як «Засіб КЕП» - НІ та «Тип засобу КЕП» - НЕ ВИЗНАЧЕНО. 2) У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «М-ІНФО» підтверджено : Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій – 90 день. 3) У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «М-ІНФО не надано: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на укладання (підписання) договору про закупівлю: Для юридичних осіб: 1. Протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами); 2. Протокол загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження); 3. Наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього). 4. Довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому документи визначені пп. 1- 3 надаються в повному обсязі на особу, яка надала таку довіреність. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Кваліфікований електронний підпис, накладений на тендерну пропозицію. 2) Підтвердити строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій – 120 день. 3) Надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на укладання (підписання) договору про закупівлю: Для юридичних осіб: 1. Протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами); 2. Протокол загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження); 3. Наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього). 4. Довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому документи визначені пп. 1- 3 надаються в повному обсязі на особу, яка надала таку довіреність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.