Період оскарження умов закупівлі - по 20-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 33 830 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 338,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 41931754 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://likar.center/ |
| Контактна особа: | Анна Зубріна |
| Телефон: | +380963521897 |
| E-mail: | h.zubrina@likar.center |
| Місцезнаходження: | 10020, Україна, Житомирська область,м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1 |
1 |
2. РОЗГЛЯД ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ: 2.1. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Власенко Ганна Дмитрівна (1757007308) уповноваженою особою виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Власенко Ганна Дмитрівна (1757007308). Замовником, в Тендерній документації (абзац 2 пункту 10.2. Тендерної документації) визначено, що на підтвердження відсутності підстав не виконання своїх зобов’язань учасником, за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання, застосуванню санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати розірвання такого договору (підпункт 2 пункту 45 Особливостей), учасник надає довідку довільної форми. У складі тендерної пропозиції ФОП Власенко Ганна Дмитрівна (1757007308) учасник не надав даної довідки. Також Замовником, в Тендерній документації (пунктом 20.5.5. та пунктом 20.5.7.) визначено, що для: - засвідчення повноважень уповноваженої особи учасника (у разі, якщо тендерна пропозиція подається особою, яка не є особою, уповноваженою представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або особою, яка має право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для учасника – юридичної особи), або якщо тендерна пропозиція подається представником фізичної особи-підприємця) надає документ, який засвідчує дані повноваження (пункт 20.5.5. Тендерної документації); - завірену належним чином копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або завірену належним чином копію свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) (пункт 20.5.7. Тендерної документації). У складі тендерної пропозиції ФОП Власенко Ганна Дмитрівна (1757007308) було надано документ “Паспорт та ІПН.pdf”, який не можливо відкрити з технічних причин (тип файлу пошкоджений) для засвідчення повноважень уповноваженої особи учасника, встановленому в пункті 20.5.5. Тендерної документації, а також не було надано завірену належним чином копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або завірену належним чином копію свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), встановленому в пункті 20.5.7. Тендерної документації. Нормами абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінетом Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Оскільки, дані документи не будуть містити інформації щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, то уповноважена особа розцінює інформацію викладену в даних документах, як виявлення невідповідності в документах. Зважаючи на вищезазначене та керуючись пунктом 43 Особливостей, уповноваженою особою прийнято наступне рішення: 3. РІШЕННЯ: 3.1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 3.2. Визначити, що для усунення виявлених невідповідностей, учасник ФОП Власенко Ганна Дмитрівна (1757007308) повинен надати документи, для підтвердження вимог, визначених абзацом 2 пункту 10.2. та пункту 20.5.5., пункту 20.5.7. Тендерної документації, шляхом завантаження документів в електронну систему закупівель
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.