Період оскарження умов закупівлі - по 20-08-2025, 00:00
ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ КОШТОРИСУ ВИДАТКІВ НА 2025 РІК !!! Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Вінницький обласний центр зайнятості, код за ЄДРПОУ 05392714, м. Вінниця вул. Стрілецька 3-А, категорія: органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (цільові страхові фонди зі страхування на випадок безробіття). Джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття."Спосіб підтвердження п. 47 Особливостей визначений в тендерній документації. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 16 пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної документації учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівель підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Замовник не приймає до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями!!!Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 37,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
| ЄДРПОУ: | 05392714 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кубик Тетяна |
| Телефон: | 0432653801 |
| E-mail: | zakup.vinocz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 21009, Україна, Вінницька область,Місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А |
2 |
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧОГО КОМЕРЦІЙНОГО ЦЕНТРУ "ЕНЕРГІЯ" згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1.Відповідно до розділу 17 Додатку №1 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції має бути завантажений до електронної системи підписаний проект договору про закупівлю із зазначенням реквізитів Учасника, який повинен відповідати проекту договору, зазначеному в Додатку №5 до цієї тендерної документації, натомість Учасником надано лише Лист - згоду з проектом договору. 2.Учасник процедури закупівлі надав у складі тендерних пропозицій документи та інформацію, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, але сам Додаток №4 також має бути завантажений до електронної системи відповідно Розділу 8 Додатку №1 до тедерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.