Період оскарження умов закупівлі - по 20-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 108 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 080 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Павлоградтеплоенерго" Павлоградської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03342250 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Сиріца |
| Телефон: | +380509224622 |
| E-mail: | viktoriasirica52@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область,м. Павлоград, вул. Промислова, буд. 13-А |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції не надав копіїю документа на підтвердження виконання договору про надання послуг № 12/3 від 12.03.2025 року, укладеного з ТОВ «ПРОД СНАБ МАШ», наданого на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2 Документів, що подаються на підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям (Додаток 2 до тендерної документації). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати відповідний документ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.