Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 146 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 464 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 00182082 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Нестеренко |
| Телефон: | +380487376932 |
| E-mail: | lilydaloz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65045, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Буніна, 30 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
1 |
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо усунути наступні невідповідності: 1. Додатком 1.1 до Додатку 3 ТД п.1 пп.1.1. передбачено, що Учасник повинен надати заповнену довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за примірною формою (таблиця 1.1.), за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)**. **Під аналогічними за предметом закупівлі договорами слід розуміти виконані договори, за умовами яких було отримано товар (надано послуги) за аналогічним кодом ДК. На підтвердження зазначених вимог Учасником у складі тендерної пропозиції надано: А) Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл «Двідка про досвід виконання аналогічного догвору.docx») в якої зазначено лише один з двох наданих договорів, а саме Договір № 0011-АМК про надання послуг від 27.01.2025 року. Просимо усунути зазначені невідповідності; Б) ДОГОВІР № 0011-АМК про надання послуг від 27.01.2025 року (файл «DOHOVIR_0011 vid 27.01.25.pdf) в якому зазначено у підпункті 1.1. пункті 1. Предмет Договору без коду ДК, а саме коду ДК 021:2015: 50420000-5 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання». Просимо надати відповідні документи та усунути зазначені невідповідності. 2. Додатком 3 до ТД п.1 пп.1.2. передбачено, що для документального підтвердження інформації, зазначеній у довідці, учасник повинен надати оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії аналогічного договору/аналогічних договорів з усіма додатками до них та документи, які підтверджують їх виконання, за всіма договорами, зазначеними учасником у довідці, а саме: видаткові накладні або акти приймання-передачі тощо, позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці. На підтвердження зазначених вимог, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано: А) ДОГОВІР про закупівлю послуг за державні кошти № 223П-24 від 17.12.2024 року (файл «Аналогічний догвір.pdf»); Б) АКТ надання послуг № 173 від 202 грудня 2024 року (файл «акт прийому надання.pdf»); Позитивного ВІДГУКА від Замовника про належне виконання Учасником договору, в складі тендерної пропозиції не надано. Просимо надати відповідні документи та усунути зазначені невідповідності. 3. Відповідно до Додатку 1.5 до Додатку 3 ТД Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції ФОРМА «ЛИСТ-ГАРАНТІЯ» відповідно до форми наведеної в Додатку. На виконання вимог викладених у Додатку 1.5 до Додатку 3 ТД Учасником в складі тендерної пропозиції не надана дана інформація. Просимо усунути зазначені невідповідності. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи підтверджуючі вимоги тендерної документації та законодавства. Документи подані Учасником на виправлення невідповідностей повинні бути підписані КЕП.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.