Період оскарження умов закупівлі - по 15-08-2025, 00:00
Кількість: 1 послуга , згідно переліку обладнання Додатку 2 до Тендерної документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 141 830 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 709,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області |
| ЄДРПОУ: | 01993457 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Роп'яник Галина Михайлівна |
| Телефон: | 380506096176 |
| E-mail: | 01993457zak@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 77503, Україна, Івано-Франківська область,Долина, вул.Грицей Оксани, будинок 15 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "КАРПИК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (CPV) (Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник в складі пропозиції повинен надати: Лист, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів в довільній формі або за наведеною нижче формою встановленою замовником. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) надання послуг щодо технічного обслуговування та ремонту медичного обладнання або договір аналогічний за кодом ДК021:2015. Учасник в складі пропозиції надає Довідку про виконання аналогічних договорів, в якій, в якості аналогічного договору зазначає, Договір №585/22 від 21.09.2022 року. В колонці «Сума договору», Учасник вказує – 578 000,00 грн, проте виходячи з Додаткової угоди № 1 від 30.12.2022 року, суму договору становить – 200 188,00 грн. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність та зазначити в довідці про аналогічні договори правильну суму договору - 200 188,00 грн. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати лист, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів в довільній формі або за наведеною нижче формою встановленою замовником. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) надання послуг щодо технічного обслуговування та ремонту медичного обладнання або договір аналогічний за кодом ДК021:2015. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.