Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 305 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 529 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області |
| ЄДРПОУ: | 38223651 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Москалюк |
| Телефон: | +38979855606 |
| E-mail: | olgamoskaluk85@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 29008, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, вул.Озерна, 20/1 |
1 |
Протокольне рішення № 135 уповноваженої особи 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції «18» серпня 2025 року м. Хмельницький Уповноважена особа - Штурхацький Дмитро Олегович ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповід-ностей тендерної пропозиції. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів за кодом ДК 021:2015:50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мото-транспортних засобів і супутнього обладнання» було подано 1 (одну) тендерну пропози-цію, а саме: • ТОВ "ЗС АВТО ЦЕНТР" код 43985513. Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Замовником було проведено розгляд пропозиції ТОВ "ЗС АВТО ЦЕНТР" код 43985513 щодо закупівлі Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування тра-нспортних засобів за кодом ДК 021:2015:50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання». Проте, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЗС АВТО ЦЕНТР" код 43985513 в процедурі відкритих торгів на закупівлю Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів за кодом ДК 021:2015:50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної про-позиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або докуме-нтах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процеду-ри закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною до-кументацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замов-ником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характерис-тики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропози-ції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до вимог Додатку 6 до тендерної документації «Інформація про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю» Учасник надає заповнену згідно Форми визначеної в Додатку 6 інформацію про субпідрядника/співвиконавця. У інформації про залучення субпідрядників/співвиконавців зазначається інформація про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо учасник не планує залучати до надання послуг жодного суб’єкта господарювання як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, він надає власну довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки* з текстом: «Залучення жодного суб’єкта господарювання як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів за кодом ДК 021:2015:50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» не планується». Примітка: *Печатка проставляється за бажанням учасника. Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист щодо субпідряду проте з текстом невстановленого зразка, що не відповідає вимогам Додатку 6 до тендерної документації. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати шляхом дозавантаження в електронну систему закупівель заповнену згідно Форми визначеної в Додатку 6 інформацію про субпідрядника/співвиконавця. У інформації про залучення субпідрядників/співвиконавців зазначається інформація про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо учасник не планує залучати до надання послуг жодного суб’єкта господарювання як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, він надає власну довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки* з текстом: «Залучення жодного суб’єкта господарювання як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів за кодом ДК 021:2015:50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» не планується». Примітка: *Печатка проставляється за бажанням учасника. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИВ : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей. Уповноважена особа ______________ Штурхацький Дмитро Олегович
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.