Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2025, 00:00
Місце: за адресою замовника (вул.Личаківська, 26, м. Львів, 79010) Кількість: 1 послуга, згідно обсягів Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації). строк- до 31.12.2015 р. (5 місяців)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 203 229,27 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 016,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військово – медичний клінічний центр Західного регіону |
| ЄДРПОУ: | 08160677 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бондар Віктор |
| Телефон: | 380673213025 |
| E-mail: | V.Bondar@med.mil.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Львівська область,Львів, 79010, м. Львів вул. Личаківська, 26, Хірургічний корпус, каб. 104 |
2 |
Доброго дня, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ярема Володимир Іванович в процедурі відкритих торгів на закупівлю згідно ідентифікатора UA-2025-08-07-010457-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Згідно з п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає довідку з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) в довільній формі чи за наведеною формою. Перевіривши наданні Учасником документи, було встановлено, що у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів Учасник в колонці «Повне найменування контрагента, з яким укладено договір» зазначає скорочене найменування, що свідчить про невідповідність інформації згідно довідки. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: - привести документи у відповідність до виявлених зауважень та надати відкориговану довідку про про виконання аналогічного(их) договору(ів). 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Прошу врахувати дану вимогу та усунити невідповідності. З повагою ВІктор БОНДАР.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.