Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2025, 00:00
Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 140 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 40,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01990462 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dz.prom.ua |
| Контактна особа: | Катерина Петрищева |
| Телефон: | +380626754185 |
| E-mail: | klu-cgb@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 84207, Україна, Донецька область,м. Дружківка, вул. Короленка, 12 |
1 |
Виявлені невідповідності: Надано Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору* (договорів), в якій зазначений Замовник, який відрізняється від того, що вказаний у підтверджуючих документах, а саме: Договорі та акті прийому-передачі наданих послуг Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Додаток 1.1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» , назва файлу «Додаток 1.1 Перелік_документів для учасника» 2. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Критерій 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору* (договорів) Підтвердження відповідності Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору* (договорів). Підтверджуючі документи: копія договору (договорів) з додатками та документи, що підтверджують виконання за відповідним договором, або відгук про виконання договору. (у разі якщо підприємство новостворене або раніше не здіснювало діяльність за вказаним предметом закупівлі, - надати лист довільної форми про те, що за період ведення господарської діяльності не було укладено відповідних договорів). *Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір за аналогічним кодом ДК (за 4 знаком) Документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору* (договорів) з вірними даними.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.