Закупівлю оголошено - 29-07-2025, 16:21. Дата останніх змін - 17-08-2025, 00:00

«Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт ліфтів житлових будинків (ДК 021:2015: 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель)»

«Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт ліфтів житлових будинків (ДК 021:2015: 50710000-5 Послуги з ремонту і технічно... Державна закупівля - UA-2025-07-29-009723-a «Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт ліфтів житлових будинків (ДК 021:2015: 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель)» від замовника Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради від 7/29/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-29-009723-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-29-011397-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-07-2025, 16:21
по 03-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-07-2025, 16:21
по 06-08-2025, 16:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 03-08-2025, 00:00

Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
14800000
14 800 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:148 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради
ЄДРПОУ:38199687 Досьє YouControl
Контактна особа:Карасюк Ольга Григорівна
Телефон:380677525053
E-mail:homeservice-5@ukr.net
Місцезнаходження:
49069, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, проспект Богдана Хмельницького буд.14
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
«Послуги з усунення аварій в ж ...
14 800 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт ліфтів житлових будинків (ДК 021:2015: 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель)»

1
послуга
49000 Україна Дніпропетровська область Дніпро місто Дніпро, Дніпропетровська область, Україна (згідно Додатку 3 до цієї документації)
по 15-12-2025
50710000-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНЕ ОБ' ЄДНАННЯ "ДНІПРО - ЛІФТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 06-08-2025 по 14-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ , будинок 14 Т, 49000, Сергій Селезньов
Остаточна пропозиція:
14 531 097,67 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 17-08-2025, 00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНЕ ОБ' ЄДНАННЯ "ДНІПРО - ЛІФТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
14 531 097,67 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
без залучення субпідрядників
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
05-08-2025, 13:48:18
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зазначена довідка має містити інформацію щодо наявності обладнання, машин та механізмів та технологій які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії титульних сторінок технічних паспортів або копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою строк їх дії має бути не меншим ніж строк надання послуг за предметом закупівлі цих торгів, або договори мають містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то учасник у складі пропозиції на власне обладнання, машини та/або механізми надає копію (оригінал) інвентаризаційного опису (для учасників юридичних осіб). Учасник обов’язково повинен мати в наявності складське та офісне приміщення, що буде залучено до надання послуг. Для підтвердження наявності складського та офісного приміщення (приміщень), що буде залучено для надання послуг, Учасник надає: - посвідчену, відповідно до умов тендерної документації, копію документу, який підтверджує право власності Учасника на об’єкт, зазначений Учасником у вищезазначеній довідці (договір купівлі/продажу та/або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або витяг з Реєстру прав власності на нерухоме майно тощо) або - посвідчену, відповідно до умов тендерної документації, копію договору дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (договір має бути укладений на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю). - акт приймання-передачі (або інший документ, який підтверджує факт передачі) Учаснику такого об’єкту до договору (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначеного договору передбачено їх складання).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Довідка, складена в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади працівника, за штатним розкладом/за договором цивільно-правового характеру. Обов’язкова наявність в Учасника інженера з охорони праці та не менше 5 електромеханіків з ліфтів 5 розряду.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Довідка в довільній формі, яка повинна містити: номер та дату аналогічного договору, назву послуги(роботи) яка закуповувалась, первину ціну договору та остаточну суму договору з урахуванням усіх змін, назву колишнього замовника, та посилання на закупівлю в електронній системі закупівлі (номер тендеру) За встановленим посиланням в електронній системі закупівлі, має відображатись наступна інформація: первина ціна договору має відповідати ціні договору який завантажено по даній процедурі закупівлі (договір може бути завантажений без додатків, або додаткових угод, тощо) інформація про назву колишнього замовника має відповідати інформації в електронній системі закупівлі по даній процедурі закупівлі. остаточна сума договору має відповідати інформації зазначеній в полі «Сума оплати за договором» встановленій в електронній системі закупівлі по даній процедурі закупівлі. Також надається оригінал позитивного листа відгуку, який видано суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, первину ціну (вартість) договору та остаточну ціну (вартість) договору з урахуванням усіх змін. Примітка: Аналогічним вважається повністю виконаний договір з поточного ремонту ліфта (ліфтів), укладений протягом 2023-2024 років. Сума виконання аналогічного договору повинна складати не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі.
Доказ:
Документ
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Копія «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за 2024 рік. Фінансова звітність учасника за вказаний період має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 99 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:29-07-2025, 16:21:35
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:29-07-2025, 16:19:14
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:29-07-2025, 16:19:14

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт ліфтів житлових будинків (ДК 021:2015: 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зазначена довідка має містити інформацію щодо наявності обладнання, машин та механізмів та технологій які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії титульних сторінок технічних паспортів або копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою строк їх дії має бути не меншим ніж строк надання послуг за предметом закупівлі цих торгів, або договори мають містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то учасник у складі пропозиції на власне обладнання, машини та/або механізми надає копію (оригінал) інвентаризаційного опису (для учасників юридичних осіб). Учасник обов’язково повинен мати в наявності складське та офісне приміщення, що буде залучено до надання послуг. Для підтвердження наявності складського та офісного приміщення (приміщень), що буде залучено для надання послуг, Учасник надає: - посвідчену, відповідно до умов тендерної документації, копію документу, який підтверджує право власності Учасника на об’єкт, зазначений Учасником у вищезазначеній довідці (договір купівлі/продажу та/або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або витяг з Реєстру прав власності на нерухоме майно тощо) або - посвідчену, відповідно до умов тендерної документації, копію договору дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (договір має бути укладений на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю). - акт приймання-передачі (або інший документ, який підтверджує факт передачі) Учаснику такого об’єкту до договору (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначеного договору передбачено їх складання).
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт ліфтів житлових будинків (ДК 021:2015: 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка, складена в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади працівника, за штатним розкладом/за договором цивільно-правового характеру. Обов’язкова наявність в Учасника інженера з охорони праці та не менше 5 електромеханіків з ліфтів 5 розряду.
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт ліфтів житлових будинків (ДК 021:2015: 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка в довільній формі, яка повинна містити: номер та дату аналогічного договору, назву послуги(роботи) яка закуповувалась, первину ціну договору та остаточну суму договору з урахуванням усіх змін, назву колишнього замовника, та посилання на закупівлю в електронній системі закупівлі (номер тендеру) За встановленим посиланням в електронній системі закупівлі, має відображатись наступна інформація: первина ціна договору має відповідати ціні договору який завантажено по даній процедурі закупівлі (договір може бути завантажений без додатків, або додаткових угод, тощо) інформація про назву колишнього замовника має відповідати інформації в електронній системі закупівлі по даній процедурі закупівлі. остаточна сума договору має відповідати інформації зазначеній в полі «Сума оплати за договором» встановленій в електронній системі закупівлі по даній процедурі закупівлі. Також надається оригінал позитивного листа відгуку, який видано суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, первину ціну (вартість) договору та остаточну ціну (вартість) договору з урахуванням усіх змін. Примітка: Аналогічним вважається повністю виконаний договір з поточного ремонту ліфта (ліфтів), укладений протягом 2023-2024 років. Сума виконання аналогічного договору повинна складати не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт ліфтів житлових будинків (ДК 021:2015: 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Копія «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за 2024 рік. Фінансова звітність учасника за вказаний період має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 99 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-07-2025, 16:21:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ